رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أحمد فهمي عن رأيه في تعدد الزوجات: حاجة جميلة بس صعبة

أحمد فهمي
أحمد فهمي

كشف الفنان أحمد فهمي عن رأيه في تعدد الزوجات، ذلك بعد زواج جده من 17 سيدة.

قال أحمد فهمي في برنامج Gossips:«جدي تزوج 17 واحدة بعد سن الخمسين وبعد ما جدتي اتوفت، أنا لسه قدامي فترة عشان ابتدأ، معرفش ممكن أعمل له زيه ولا لأ، عمري ما اقدر أقول لك، هو أنا كنت اعرف ان حياتي هتبقى كدة».


وكشف رأي أحمد فهمي عن رأيه في تعدد الزوجات، قال: صعبة، بس جميلة، هتهرب فين طول عمرك!

وعن صفات فتاة أحلامه، قال:«أهم حاجة تبقى بتضحكني، وذكية وشكلها يبقى حلو، وبتضحك دي أهم حاجة، احنا هنقعد مع بعض كتير والشكل هتتعود عليه، ولما تتفرجوا كل يوم على حاجة تضحكوا عليها وتفهموا هزار بعض».

يعرض حاليا لأحمد فهمي فيلم «عصابة الماكس» في دور السينما، تدور أحداثه في إطار من الأكشن والكوميديا حول "الماكس"، الذي اعتاد القيام بعمليات السرقة والتهريب وحده دون أي مساعدة، ويتورط في عملية كبيرة تحتاج أن يستعين بمجموعة تساعده في تنفيذها، ولكنه يكتشف أن من اختارهم يورطونه في مشاكل أكبر تهدد نجاح العملية.

فيلم «عصابة الماكس» بطولة: أحمد فهمى، ولبلبة، وروبي، وأوس أوس، وحاتم صلاح، ومحمد لطفى، وأحمد فهيم، ومصطفى بسيط، وعدد من ضيوف الشرف، منهم: أحمد السقا، وصلاح عبد الله، وهشام ماجد، ومحمد ثروت، وحمدي الميرغني، وحمو بيكا، الفيلم من تأليف أمجد الشرقاوي ورامي علي، وإخراج حسام سليمان، في أولى تجاربه الإخراجية، وإنتاج هشام عبد الخالق.

تم نسخ الرابط