رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

مكنش شايف.. زوجة عصام تكشف تفاصيل جديد عن الحادث

عصام صاصا وزوجته
عصام صاصا وزوجته

كشفت جهاد ماهر زوجة مؤدي المهرجانات الشهير عصام صاصا عن تفاصيل حادث زوجها الذي ارتكبه بالأيام الماضية، حيث دهسه لأحد الأشخاص أعلى دائري المنيب، وأكدت وجود شاهد عيان على الواقعة.

ونشرت زوجة عصام صاصا عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صورة مكتوب عليها: "عصام كان بيقول أن في عربية جيلي جمبو.. وفي راجل هناك شغال شاف حادثة قال أن العربية جيلي دي كانت هتخبط الراجل أصلًا الرجال.. وهو حدف نفسو شمال مكنش شايف أن في عربية تانية.. ولا عصام كان شايفو وحصل قضاء ربنا".

كما كشفت جهاد عن بعض المحادثات بينها وبين الشاهد العيان، وعلقت عليها قائلة: "دا كلام صاحب العربية الجيلي"، وأضافت: "ومن أول يوم وإحنا بنقول أن الرجا لعصام مشافوش مرة واحدة ظهر تيشرت قدامو مرة واحدة لقى إزاز بيطير في وشو.. يا جماعة لو كانت العربية التانية اللي خبطت الراجل مكنش حد سمع عن الموضوع أصلًا كفايات ترند بي اسم عصام.. عصام مش مجرم".

وتابع عصام صاصا: "عصام أكتر واحد عمرو ما بيرد على كلام الناس بس الطرف التاني ربنا يصبرهم.. يا رب الإعلام الفاشل الظالم استلغهم وخلاهم يطلع يكلمو في وقت المفروض.. حد يقف جمبهم ويصبرهم وخلاهم يكلمو وهما أصلًا مكنوش في الواقعة".

وأضافت عصام صاصا: "بيقولوا أن أخوهم كان واقف على رصيف غلط الكلام دا غلط من أول يوم وعصام قال أقوالوا في نيابة أن الراجل ظهر في نص الطريق.. بما أن القضية بقت رأي عام وعصام كل دا مطلعش رد عشان الحالة اللي هو فيها متسمحش بس التجاريح والإشاعات كترت وإحنا لينا حق الرد برضه ولازم تسمعوا الحادثة من الطرفين قبل ما تحكمو".

واستطردت: "انهاردة أنا هطلع أدافع عن جوزي وفي شهود في الحادثة هيطلعوا ويكلموا لأن الظلم حرام أنا جوزي مش بيدوس على ناس بفلوسو أنا جوزي اللي كنت بتقولوا عليه سواق توك توك.. جبها من الصفر بردوا أحن قلب وأكتر واحد بيحس بالناس فأنا مش هسمح أن أي كلمة غلط تتقال عليه تاني".

تم نسخ الرابط