رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

المياه رجعت لمجاريها .. طليقة أحمد سعد تثير الجدل حول عودتهما بعد تهنئته بعيد ميلاده ونشرها صوره مع بناته

أحمد سعد وطليقته
أحمد سعد وطليقته

شاركت  علياء البسيوني طليقها أحمد سعد عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي انستجرام ، مجموعه من صور لطليقها الفنان أحمد سعد رفقه بناته احتفالا بعيد ميلاده .

وتعتمد علياء البسيوني  أغلب الأحيان على الأزياء  والإطلالات البسيطة غير المبالغ فيها سواء في فساتين السهرة أو الإطلالات الكاجوال أو الكلاسيكية أيضا.

ومن الناحية الجمالية تعتمد على وضع الماكياج بلمسات بسيطة من الألوان الهادئة، تاركة خصلات شعرها منسدلة علي كتفيها.

كتبت علياء البسيوني : "اليوم مكانش هيعدي كدة … كل سنة وأنت أطيب وألذ واحد في الدنيا، كل سنة وانت منور حياة كل الحواليك وأنا أولهم، وطبعاً كل سنة وأنت أحلى حاجة في حياتنا و مقطعين بعض دايماً، مكانش ينفع أعدي اليوم ده من غير ما اقولك ان وجودك اهم حاجة و بيخلي الدنيا احلى دايما، كل سنة وأنت طيب يا حمادة".

يذكر أن علياء البسيوني أعلنت طلاقها من أحمد سعد في أغسطس 2023، عبر حسابها بتطبيق Instagram، كاتبة: "" الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب ومعدنه السئ وحابه اقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي".

تم نسخ الرابط