رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

زوجة سفاح التجمع تكشف مفاجأة: أنا أول وحدة حاول يقتلني وهربت

سفاح التجمع وزوجته
سفاح التجمع وزوجته

ومازالت قضية سفاح الجيزة الذي قتل العديد من النساء بعد تعذيبهم وإلقاء جثثهن في الصحراء تكشف كل يوما تفاصيل جديدة عن ما قبلها , اليوم ستكشف "لبني غانم"زوجة السفاح “ كريم ” تفاصيل جديدة وصادمة تعرضت لها أثناء فتره زواجهم .

تفاصيل جديدة ستكشفها زوجة سفاح التجمع “انا اول واحده حاول يقتلها”

وقالت غانم في مداخلة هاتفية عبر برنامج «الحكاية»، المعروض عبر فضائية «إم بي سي مصر»، إنها تزوجت «سفاح التجمع» منذ أكثر من 10 سنوات في الإسكندرية، مشيرة إلى أنها تحمل الجنسيتين المصرية والبريطانية.

واخد ابني ومش مخليني أشوفه، بقالي أكتر من 3 سنوات 

وأوضحت أنها لا تعرف أي أخبار عنه، كما لم تر ابنها منذ أكثر من 3 سنوات، متابعة: «واخد ابني، ومش مخليني أشوفه، بقالي أكتر من 3 سنوات مشفتش ابني، بقالي 3 سنين بموت عايزة ابني ومش عارفه أوصله».

تفاصيل صادمة لزوجة السفاح “لما كنت بقولهم ده هيقتلني محدش بيصدقني”

وأضافت: «سفاح التجمع حاول يقتلني كتير، أنا المفروض كنت أكون أول ضحية له، والضرب كان أقل شيء بالنسبة له، وكنت بستحمل عشان ابني، أنا هربت بسببه لبريطانيا، بقالي 3 سنين مستخبية منه ومش عارفة بيلاقيني إزاي وبهرب تاني منه، ولما بقولهم ده هيقتلني محدش بيصدقني، وكان بيهدد اخواتي بالقتل لو ماقالولوش مكاني».

سفاح التجمع كان عنده قضايا تحرش في أمريكا

وتابعت زوجة سفاح التجمع: «هو لا يحمل الجنسية الأمريكية، وكل شهاداته العلمية اشتراها مقابل مال، ووالدته اللي كانت بتختمها بحكم منصبها، وكان عنده قضايا تحرش في أمريكا، واكتشفت ده من سنتين، وكان مخبي عليا، ورفع عليا قضايا زنا، واتحكم فيها في البراءة، ورفعت عليه قضية طلاق من سنين، ولما عرفت إنه بيقتل الضحايا كان طبيعي ومتوقع إنه يعمل كده».

تم نسخ الرابط