رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أول تعليق من سمية الخشاب على طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني

سمية الخشاب وأحمد سعد وزوجته
سمية الخشاب وأحمد سعد وزوجته

تصدرت الفنانة سمية الخشاب تريند مواقع التواصل الاجتماعي، بعد تعليقها على خبر انفصال طليقها الفنان أحمد سعد من مصممة الأزياء علياء بسيوني.

ونشرت الفنانة سمية الخشاب عبر حسابها الخاص على موقع إكس، تويتر سابقاً، مقطع فيديو من مسلسلها الشهير «ريا وسكينة» ظهرت فيه وهي تقول: «يا لهوي ليه؟»، ثم تبدأ في الرقص، ولكن مع زيادة التعليقات قامت بمسح الفيديو.

وكانت قد أعلنت علياء بسيوني، زوجة الفنان أحمد سعد انفصالها عنه رسميا، من خلال منشور عبر صفحتها الخاصة على موقع الصور الشهير «إنستجرام».


وكتبت علياء بسيوني زوجة الفنان أحمد سعد عبر خاصية ستورى بحسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، قائلة “: الحمد الله على كل شئ ، تم الطلاق بيني وبين احمد من شوية بناء على رغبته .. حابة اشكر احمد جداً على اصله الغير طيب و معدنه السئ وحابة اقوله شكرا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة الانا حقيقي تعبت فيها لوحدي تماماً و حاولت و عديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الاسرة دي و عشان المشوار الانا ابتديته ومكنتش حابة انه ينتهي” .

انفصال أحمد سعد عن زوجته

وتابعت :" شكراًعلى توقيتك الجميل و انا قاعدة ببنتي ٣ ايام وانت مش عارف حاجة عشان مشغول الساحل و خروجاته وبعدها شغلك".

واختتمت:" اكبر شكر على المقلب اللي انا اخدته في العلاقة دي وكنت فاهمة ان ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها و انت طلعتها والا تسوى . ربنا معايا انا و بناتي في الجاي وينتقم منك ويديلك على اد كل حاجة حصلت".

تم نسخ الرابط