رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أمها سرقت ممتلكات بـ 5 مليون جنيه.. تصريحات خاصة لطليق «علا غانم» بعد قبول دعـوى الخـلع مع موقع بصراحة.. ويؤكد: وصلتلي صور مش كويسة ليها وهي على ذمتي 

طليق علا غانم
طليق علا غانم

علق رجل الأعمال عبد العزيز حسن، على الأزمة التي نشبت بينه وبين طليقتهالفنانة علا غانم، كاشفاعن رد فعله عقب قبول دعوى الخلع التى تقدمت بها ضده.

وقال عبد العزيز حسن في لايف خاص لـموقع “بصراحة” الإخباري :”رفعت دعوى عشان أطالب بالممتلكات اللي أديتهالها ومستبشر بالقانون المصري أنه يرجع لي حقي”.

وتابع:” مستني أنها ترجع لي الممتلكات اللي كانت موجودة في الفيلا .. أمها هي اللي سرقت الممتلكات الخاصة بيا من الفيلا وتقدر بـ 5 مليون جنيه وعملت محضر والمحضر في النيابة”.

وأضاف خلال تصريحاته لموقع بصراحة :” بتمنى ربنا ينصرني عليها في قضية التزوير اللي هي رفعتها عليا .. هي زورت أني عايش في مصر والمحضر راح مكان أنا مكنتش عايش فيه أصلا .. أنا وصلت مصر في شهر يناير اللي فات وعرفت بكل القضايا دي الشهر الماضي”.

وفجر عبد العزيز حسن مفاجأة قائلا :” وصلت لي صور على التليفون فيها صور مش كويسة جمعتها مع فنان ومخرج وهي على ذمتي في عام 2015 و2017 ورافع عليها قضية هنا في مصر وفي أمريكا”.

وعن رد فعله عند قبول دعوى خلع علا غانم، قال :”وزعنا شربات وكنت مبسوط لأنها طلعت من حياتي وتعتبر دي أحسن حاجة حصلت لي في حياتي”.

وأكد:” مش هسيب علا غانم إلا وهي في السـجن لأنها ظلمتني وهانتني وحاولت تدمرني بكل الوسائل.. ومش عارف ليه هي بتعمل معايا كدة يمكن بتقلب أمها زي ما عملت مع أبوها”.

وأشار :” أم علا غانم هي السبب في كل اللي حصل دهمكنتش أعرف أن علا غانم سيئة السمعة .. لما اتجوزت علا شوفت واحدة صغيرة وحلوة وأنا كنت صغير أيامها وعشت معاها على إحساس إنها شخصية كويسة وعمري ما فكرت أنها تكون بتخوني.. لو كنت أعرف بكل ده مكنتش هقعد معاها يوم واحد ..حبي ليها كان عاميني ومش شايف أي حد غيرها”.

تم نسخ الرابط