رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

منة فضالي:« المنتج وائل عبد الله حب عمري وعملت حاجات كتير عشان خاطر والدي»

أميرة بدر
أميرة بدر

وجهت الإعلامية أميرة بدر سؤلا للفنانة منة فضالي عبر برنامج« Vip» وكان نصه:« هل كان وائل عبد الله حب حياتك»، لترد الفنانة منة فضالي وتعبر عنتفاصيل علاقتها العاطفية بالمنتج وائل عبدالله، وقالت إنها لم تحب غيره ، وهو كان حب حياتها.

فضالي:وائل عبدالله هو حب حياتي

واعترفت منة فضالي بانها كانت تحب المنتج للغاية قائلا: وائل عبدالله هو حب حياتي ،مقدرش أنكر حبي له ،موضحه انهم أنفصلوا قبل الزواج بفترة قصيرة دون أن تبدي أي أسباب ».

كما كشفت الفنانة منة فضالي عن تفاصيل علاقتها بوالدها، وقالت إنها لم تشعر بحبه لها من قبل، بعد تركه لها منذ أن كان عمرها شهرين فقط.

وتابعت منة فضالي قائلة «عمري ما حسيت إنه بيحبني نهائي، مع إني حاولت أقرب منه بس هو مساعدنيش، كان بعيد طول الوقت، معرفش يمكن عشان متربتش معاه ومتعبش عليا.

واختمت حديثها قائلة : «عملت حاجات كتير عشان أقرب منه، مهما بتعملي بيكون الموضوع صعب، الحب والمشاعر محدش بيعلمهم لحد، ومن قريب كنت بعمل مسرحية في السعودية وهو عايش هناك وكلمته ييجي يقعد معايا، ولقيت نفسي بقوم كل شوية مش عايزه أقعد معاه مش لاقيه حاجة أقولها، والمسرحية كان المفروض هيحضرها وأنا أتلهيت ونسيت أقوله بسبب المسرحية دايما سولد أوت، وقتها قلت لنفسي معقول أنسى أعزم أبويا، أنا بحب أبويا لأنه أبويا وبحترمه لكن مش زي أمي»

تم نسخ الرابط