رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

حمزة نمرة ومحمود العسيلي أبطال إعلان بنك مصر في رمضان 2023

أعلان بنك مصر
أعلان بنك مصر

كشفت فاطمة الجولي مديرة التسويق ببنك مصر كواليس الإعلان اغنية “ جوايا نور ما ينطفيش” والذي ظهر في المطرب حمزة نمرة ومحمود العسيلي.

ونشرت مديرة التسويق العديد من الصور عبر حاسبها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي " فيسبوك " معلقة عليها: " جوايا نور.. ماينطفيش ".

أعلان بنك مصر

وجاء أعلان بنك مصر قبل دخول شهر رمضان المبارك 2023، وجاءت كلمات الأغنية من الكاتب أمير طعمية، وغناء محمود العسيلي وحمزة نمرة، وألحان العسيلي، وإخراج هشام فتحي، وتوزيع علي فتح الله.

وتقول كلمات الاغنية:

أمرك غريب .. مابتنحنيش.. مهما تكون صعبة الظروف حالف تعيش.. لو ليلي طال مايهمنيش.. من امتى كان في ليل طويل مابينتهيش.. وقت اللزوم مارد بقوم مايمنعكش أي سور.. ماشي في طريق والضرب فيك زادك ثبات زي الصخور.. حالف أعيش شايف أمل قاري كلام بين السطور.. واللي بيان شق في جدار ممكن يكون مدخل لنور.. من حسن ظني بيك يا رب .. واثق بأني في كل صعب .. دايما فاكرني مابتنسانيش.. وطول ما فيه في القلب نبض .. من تاني هبداء من مافيش .. جوايا نور مابينطفيش.. وقت اللزوم مارد يقوم ومايمنعكش أي سور.. ماشي في طريق والضرب فيك زادك ثبات زي الصخور.. حالف أعيش شايف أمل قاري كلام بين السطور.. واللي يبان شق في جدار ممكن يكون مدخل لنور.. جوايا نورماينطفيش..بنك مصر

تم نسخ الرابط