رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

ياسمين عز: متتعاملوش مع الراجل إنه بيل جيتس.. عيشي عيشة أهلك

ياسمين عز
ياسمين عز

دافعت الإعلامية ياسمين عز، عن الشباب المقبلين على الزواج، مشيرة إلى أنه لا يصح الضغط عليهم في الزواج، لأنهم في بداية حياتهم.

وقالت ياسمين عز، خلال تقديم برنامجها “كلام الناس”: لي كل بنت بتتعامل مع الشاب الجميل الوسيم، على أنه بيل جيتس أغنى رجل في العالم، على فكرة بنته متجوزة مصري، وأنتي مطلعة عين النعمة اللي معاكي.

وأضافت: ما تعيشي عيشت أهلك يا ماما.. لي تبقى مامتها ايديها بايشة من غسل المواعين طول عمرها وماشتكتش.. وتيجي بنتها تطلب غسالة أطباق 3 رفوف وتاتش.

ياسمين عز تحذر الحوامل

في وقت سابق كانت قد حذرت الإعلامية ياسمين عز السيدات الحوامل من طريقة عمل التؤام، لافتةً إلى أنه يجب على السيدات الحوامل الجلوس بجانب أزواجهن بكثرة.

وأضافت خلال تقديمها برنامج «كلام الناس»، المذاع عبر فضائية «MBC» مصر، مساء الجمعة: «بلاش اختراع وصفات الطب الشعبي بتاعة طريقة عمل التوأم الوصفات دي مش هتجيبلك توأم .. دي هتخلي بيتك ريحته حلبة وبلاش اكتئاب أول شهور الحمل والخزعبلات دي».

وتابعت: «الحموضة سببها الحلاوة بالقشطة والكبدة مش شعر البيبي، وإيه اللي تاكلي سمنة كتير في آخر 3 شهور الحمل عشان تسهل الولادة والبيبي يتزحلق، هو إحنا في ملاهي؟! ارحمي جيب جوزك، السمنة غليت».

تم نسخ الرابط