رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

محمود المهدى: منة عرفة شايلة حمل تقيل ولو أنا ظلمت حد من أهلها يطلع يتكلم

محمود المهدي
محمود المهدي

كشف الفنان محمود المهدي، حقيقة ظلمه للفنانة منة عرفة بعد طلاقهما، مشيرًا إلى أنها تحمل على عاتقها حملًا كبيرًا، ويوجد معها العديد من الأزمات.

وقال محمود المهدي خلال ندوته بموقع “بصراحة”: لو أنا ظلمت منة أو حد من أهلها يطلع يتكلم ويقول أنا اتظلمت واراهن إني حد يطلع، وهي اختارت طريقها وهي صح انها تقف مع أهلها، ربنا يكون في عونها في اللي هي شايلاه، لانها شايله حملكبير.

وعن إمكانية زواجه مرة آخرى من الوسط الفني قال المهدي: مستحيل ارتبط بحد من الوسط الفني صعب خلاص استحالة نهائي.

ارتباط محمود المهدي بعد شهر من انفصاله عن منة عرفة

كشف الفنانمحمود المهدي، عن دخوله في قصة حب جديدة، بعد شهر من انفصاله عن الفنانة منة عرفة، مشيرًا إلى أنها من خارج الوسط الفني نهائيًا.

وقالمحمود المهديفي تصريح سابق لبصراحة:موضوع إن في حد في حياتي ارد عليه بـ اه او لا، بس ممكن اقول اه عشان احنالسا في البدايات.

انفصال محمود المهدي ومنة عرفة

جديرًا بالذكر كان قد أعلن الفنان محمود المهدي مؤخرًا طلاقه من الفنانة منة عرفة، وذلك عبر خاصية الاستوري بحسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام”، وكتب:تم الطلاق خلاص للأسف كان فيه خيانة وعديتها وأضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هيا اللي بتصرف عليها وبسبب أني كنت رافض تشتغل في المجال ده وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس.

تم نسخ الرابط