رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أهلها خانوا العهد.. محمود المهدي يكشف للمرة الأولى سبب انفصاله عن منة عرفة |خاص

محمود المهدي
محمود المهدي

كشف الفنان محمود المهدي، للمرة الأولى سبب انفصاله عن الفنانة الشابة منة عرفة، مشيرًا إلى أنه كان يوجد اتفاق بين الثنائي وأهلها، وتم خيانة العهد.

وقال محمود المهدي خلال ندوته بموقع “بصراحة”: الخيانة أنواع، مش شرط مع شخص الخاينة خيانة عهد واتفاق وده كان من ضمن أسباب انفصالي عنها، كان في اتفاق مع أهلها وهما خالفوه، فجأة، ومن غير ما أعرف.

وواصل: موضوع الطلاق، كان وقت عصبية، واتسرعت في موضوع الطلاق وتم الانفصال في نفس اليوم، واللي حصل منها مكنتش قابله، ومكنتش حابب توصل لطلاق، بس في أشخاص حواليها تسببوا في الطلاق ربنا يكرمها في شغلها، وهي عايزة تقف مع أهلها، ومنة شايلة مسؤولية فوق طاقتها، ربنا يكون في عونها.

انفصال محمود المهدي ومنة عرفة

جديرًا بالذكر كان قد أعلن الفنان محمود المهدي مؤخرًا طلاقه من الفنانة منة عرفة، وذلك عبر خاصية الاستوري بحسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام”، وكتب:تم الطلاق خلاص للأسف كان فيه خيانة وعديتها وأضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هيا اللي بتصرف عليها وبسبب أني كنت رافض تشتغل في المجال ده وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس.

تم نسخ الرابط