رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«مسكت في شرفها لآخر لحظة».. القصة الكاملة لفتاة البراجيل ضحية إبن عمتها.. واعترافات صادمة من المتهم : «أنا أولى من الغريب وكنت مستثار ناحيتها»

«صحيت من النوم لقيت نفسي مستثار جنسيًافقولت أروح عشان أمارس الجنس معها، وأنا أولى من الغريب وكمان قريبها»، بتلك الكلمات الصادمة برر المتهم بقتل نجلة خاله “أمل ناصر” جريمته، متجرداً من كل مشاعر الإنسانية، فلم يستمع الى توسلاتها ولا لبكائها، وقام بنحرها بعد محاولة اغتصاب دامتلـ 5 ساعات.

اعترافات مغتصب ابنة خاله في البراجيل

وفور مواجهته خلال التحقيقات، اعترف بجريمته على الفور، وجاء نص اعترفاته كالآتي:

“أمل بنت خالي وأنا من حوالي سنة، لقيت واحد في المنطقة عندنا بيوريني فيديوهات ليها وهي في علاقه كاملة مع واحد غريب معرفوش، أنا وقتها اتضايقت جدًا واتخانقت معاه ومسحت الفيديوهات من على تليفونه ومقولتش لحد”.

وتابع: “عدى حوالي شهر.. بدأت أتابعها رايحه فين وجايه منين لأني كنت متضايق لأنها قريبتي بردوا وبعد كده أنا سيبت الموضوع وقولت خلاص وفي يوم الخميس الموافق 10 فبراير، كنت إجازة وصحيت من النوم لقيت نفسي مستثار جنسيًافقولت أروح عشان أمارس الجنس معها، وأنا أولى من الغريب وكمان قريبها”.

واختتم: “وفعلا قمت من النوم ولبست وروحت الأول على مكان شغل أبوها وأمها ولقيتهم هناك وتأكدت إن هي قاعده لوحدها في البيت وطلعت ونفذت المخطط بتاعي وحاولت اغتصابها لكن أخوها جه فجأة فدبحتها ورميتها على السرير وهربت”.

تأجيل محاكمة المتهم بقتل ابنة خاله في البراجيل إلى جلسة الغد

وقد قضت الدائرة الثالثة بمحكمة جنايات جنوب الجيزة اليوم السبت، بتأجيل محاكمة أندرو المتهم بقتل ابنة خاله الطفلة أمل ناصر بعدما فشل في اغتصابها، في القضية المعروفة إعلاميًا بضحية البراجيل، إلى الغد.

وعقدت الجلسة برئاسة المستشار عبد الشافي محمد عثمان وعضوية المستشارين أحمد محمد دهشان وياسر الزيات.

وكانت النيابة قد أحالت أندرو المتهم بقتل ابنة خاله الطفلة أمل في مركز أوسيم بمحافظة الجيزة إلى محكمة الجنايات.

تم نسخ الرابط