رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أول تعليق من زوجة عصام صاصا بعد زياتها له في السجن: «رد فعل ابنه قهرني»

عصام صاصا وزوجته
عصام صاصا وزوجته

كشفت جهاد أحمد زوجة مطرب المهرجانات، عن زيارتها الأولي له في السجن، ذلك بعد الحكم عليه بالحبس 6 أشهر، بعد اتهامه بالقيادة تحت تأثير المواد المخدرة.

نشرت زوجة عصام صاصا، صورة جمعتها بـ نجلها رحيم عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي تبادل الصور والفيديوهات الانستجرام،وكتبت:«فيه ولد قمر هنا راح شاف بابا بعد 3 شهور، وبابا كان واحشنا أوي، رد فعل رحيم لما شاف باباه قهرني أقسم بالله، الحمد لله على كل حال».

وسبق وأن نفت زوجة عصام صاصا، جميع الأخبار التي انتشرت حول طلبها خلوة شرعية مع زوجها بعد حبسه، حيث قالت في مقطع فيديو عبر حسابها الشخصي بـ انستجرام: مش عارفة ابدأ الموضوع منين، بينزل عليا أخبار كذب كتير ومكنتش حابة أطلع أتكلم غير لما أطمن على عصام لحد ما نزل خبر إني طلبت خلوة شرعية به، وده كدب، والحقيقة أننا بقالنا فترة ماشفناهوش وطلبت تصريح زيارة أنا ومامته علشان نشوفه، فليه التحريف والكذب؟، دخلنا في أعراض ومكنتش حابة أتشغل في حاجة زي دي دلوقتي وتركيزي مع مشكلة جوزي، والموضوع دخل في سياق تاني خالص، والكومنتات وحشة، وليه التشهير بسمعة وأعراض الناس؟.

وكان مطرب المهرجانات عصام صاصا، وقع على استئنافه على حكم حبسه 6 أشهر، في اتهامه بالقيادة تحت تأثير المواد المخدرة، وحبسه سنة في قضية اتهامه بالتزوير في محرر رسمي.

تم نسخ الرابط