رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

رامز جلال يسخر من باسم سمرة واحمد السقا:واحد ديلر والتاني كل ثعبان

تعرض الآن الحلقة الأولى من برنامج رامز جلال والذي يحمل اسم رامز جاب من الآخر، ووقع الفنانان أحمد السقا، وباسم سمرة، ضحية رامز جلال في حلقة الليلة.

أحمد السقا وباسم سمرة ضحايا رامز جلال


وقدم رامز جلال أحمد السقا، وباسم سمرة، قائلًا: النهاردة هيحصل زلزل، السنادي هنجيب اتنين نجوم من نفس الجمال، واحد قال عن التاني أنت مبتعرفش تمثل، والتاني قاله خليك في الشيشة، بقالي 14 سنة كفاح، النهاردة هيحصل زلزال، وأنا مش عايز مناهدة، الليلة هقابل باسم والسقا.

وقال أحمد السقا قبل ظهور رامز جلال: مبسوط إن رامز عقل وبطل يعمل مقالب، لأنه شاطر.

مقلب رامز جلال 

 

ومع بداية مقلب رامز جاب من الآخر، تقابل أحمد السقا وباسم سمرة في أحداث البرنامج، وقال باسم للسقا: أنت متفق مع  رامز؟ ايه اللي جابك هنا، تعالى نشبك ونطلع نجيبه.

وبدوره، وجه رامز جلال سؤالا لـ باسم سمرة، وهو: أنت يا باسم قولت أن السقا مبيعرفش يمثل، ليرد عليه باسم سمرة قائلا: كان يوم أسود لما قولت كدا، ورجعت في كلامي، كما رد أحمد السقا عن سبب مشاركة باسم سمرة في العتاولة رغم خلافهما، قائلا: عشان باسم حبيبي ومتربيين مع بعض في نزلة السمان.

وشهد برومو رامز جاب من الآخر، والذي طرحته قناة MBC مصر مؤخرًا، وجود العديد من نجوم الوسط الفني والرياضي، حيث ظهر كل من: أحمد السقا، باسم سمرة، آيتن عامر، سمية الخشاب، مطرب المهرجانات حسن شاكوش  وزوجته الفنانة إسراء عبد الفتاح، عبد الله السعيد، مي عمر، أحمد مالك، هدى المفتي، آية سماحة، نجلاء بدر،  محمد أنور، محمد أبو جبل لاعب البنك الأهلي، وطليقته ريم طارق، مريهان حسين، أحمد حسام ميدو، الفنان باسم سمرة، الفنان حمدي الميرغني علي البليهي لاعب الهلال السعودي، محمد عبد المنعم لاعب الأهلي، الفنان محمد رياض، وغيرهم.

تم نسخ الرابط