رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

انفصال هند عبدالحليم

بقيت سنجل.. طلاق هند عبد الحليم وكريم قنديل ورسالة مثيرة لمتابعيها

هند عبدالحليم وكريم قنديل
هند عبدالحليم وكريم قنديل

 شهد الوسط الفني حالة انفصال جديدة بعد طلاق هند عبد الحليم عن زوجها كريم قنديل، بعد زواج دام عدة سنوات. 

طلاق هند عبد الحليم وكريم قنديل

وأعلنت الفنانة هند عبد الحليم الانفصال عن زوجها كريم قنديل عبر منشور لها عبر حسابها بـ انستجرام، قائلة: ايام بتمشي و ناس بتمشي و احنا بنتغير اوي و كل حاجة بتتغير حوالينا ومفيش اي حاجة دائمة بس مش معنى انك لوحدك انك وحيد ساعات كتير بتحتاج ده عشان تلاقي نفسك و تعرف تبص حواليك كويس كل سنة وانتوا طيبين و ان شاء الله السنة دي تكون احلى واحن على الكل يارب.

وتزوج الثنائي عام 2020، وحظي حفل زفافهما بتفاعل كبير بين المتابعين ورواد مواقع التواصل الاجتماعي.

شامة هند عبدالحليم

حرصت هند عبدالحليم، على الرد على جمهورها ومتابيعها، عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفديوهات الشهير"انستجرام"، حيث ردت على الإنتقادات التي تنالت منها عقب ظهورها بعد تغير شكل وجهها.

«استمروا خليكوا أشرار».. هند عبدالحليم ترد على انتقادات الجمهور  لشكلها ..وقد كتبت "هند"، عبر خاصية ستوري على حسابها بموقع "إنستجرام":"للتوضيح حاجة كمان بما إن الناس بقت بتقول كده في الوش ومش بيحسوا بحد، فيه ناس كتير قالت إني عملت مناخيري ونفخت وشي وشفايفي أنا عملت كل ده؟ أمتى طیب وفين؟".

وأضافت هند: "هو أنتو مش عارفين أن البني آدم ملامحه بتتغير مع مرور السنين، وهو نفسه أصلا بيتغير مش بيروح يعمل عمليات في شخصيته ولا أحاسيسه، بس الحاجة الوحيدة اللي مش بتتغير إنه هيفضل بني آدم بیحس وبيتوجع، فحطوا نفسكوا مكان الناس أو بلاش.. بس مش لازم تخلوني عملت وغیرت وشيلت الحسنة اللي كانت فيها موهبتي أو الحسنة الوحيدة اللي كانت فيا زي ما ناس كتير قالت، برافو يا جماعة استمروا خليكوا أشرار أكثر وأكثر اتبسطوا".
 

تم نسخ الرابط