رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

ريم طارق تكشف عن السبب الحقيقي لطلاقها من حسن شاكوش

ريم طارق وحسن شاكوش
ريم طارق وحسن شاكوش

كشفت ريم طارق، طليقة مطرب المهرجانات، حسن شاكوش، تفاصيل جديدة عن حياتها مع شاكوش، قائلة:"بحسبن عليه ليل ونهار ومستنية ربنا يجبلي حقي منه".

ريم طارق: شاكوش كان كل يوم بيكسر حتة في روحي

وأضافت ريم، خلال تصريحات صحفية، أن حسنشاكوش كان كل يوم بيكسر حتة في روحها بسبب الحاجات اللي كان بيعملها ، قائلة:"موضوع الطلاق مش بسبب خيانة خالص، الموضوع أكبر من كدا بكتير ودينيًا وأخلاقيًا وإنسانيًا أنا مش هقدر أقول، أنا تعبانة ونفسي أقول لكل الناس، بس مش هقدر لأني هبقى فضحت بني آدم وأنا مش هقدر أشيل الذنب ده".

ريم طارق: اتحملت اللي محدش يقدر يتحمله

وتابعت:" الموضوع كبير مش هقدر أحكيه، أنا اتحملت اللي محدش يتحمله، من رابع يوم زواج وبشوف كل يوم قصة وموضوع، حاجات وحشة وشوفت أبشع حاجات ممكن حد يشوفها، أنا أو غيري مش هنقدر نتحملها بعيدًا عن الخيانة".

ريم طارق: شاكوش كان بيخوني في نهار رمضان

واتهمت ريم طارق شاكوش إنه كان بيخونها في نهار رمضان مع ممثلة مشهورة في شاليه في العين السخنة، :"كل اللي عمله شاكوش كسر نفسي، لكن أهل الخير طلبوا مني انفي كلامي عن شاكوش وأقول انه شخص محترم وانا وافقت:.

واستكملت:"انا عملت الفيديو واعتذرت لشاكوش وقولت الحمد لله خدت حقوقي الشرعية من حسن، والحمد لله اني طلعت شخص كويس، وهو كمان شخص كويس، وراحل محترم، وكل اللي حصل ده كان سوء تفاهم وتدخل اكثر من طرف".

ووجهت اعتذار أيضًا لكل من جاء أسمه في الأزمة سواء من أهلي أو مامته، وقولت في نهاية الفيديو كل شيء قسمة ونصيب.

وشاكوش رد على ريم، وقال:"أنا أولا بشكرك يا ريم علي كلمة الحق اللي قولتيها في حقي دلوقتي، وذكرتي إنك مشوفتيش مني غير الخير وقابل اعتذارك علي ما صدر منك وأنا مكنش ليا أي رد فعل قدام الناس ومش من تربيتي إني أشهر بـ بنات الناس حتي لو رد علي كلام يجرحني أو إساءه ليا، مع إن ده كان مأثر عليا نفسيا وعلي اهلي وكل الي حوليا وقابل اعتذارك. ...وعفا الله عما سلف والمسامح كريم واتمنالك كل خير في حياتك واشوفك دايما بخير".

وظهرت ريم من جديد وفجرت مفاجاة غريبة، وقالت إن فيديو الاعتذار كان لعبة واتفقت مع شاكوش عليها بسبب السوشيال ميديا، :"شاكوش خدعني وجرسني وشهر بيا وداس على كرامتي بالجزمة".

تم نسخ الرابط