رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

حسين حجاج: اعتذرت عن «الكبير أوي» بسبب رجلي.. والجزء الأخير ملحقوش يكتبوه

حسين حجاج
حسين حجاج

كشف الفنان حسين حجاج سبب اعتذاره عن الأعمال الفنية ما عدا مسلسل " الكبير " قائلا: "اعتذرت علشان خاطر رجلي وجعاني والفنانين والمنتجين إدوني عذري".

تابع خلال حواره مع الإعلامية انجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي: "لما بكل تواضع يقولي مش هقدر اشتغل من غيرك ده موقف ولما يقولي الشغل من غيرك مش هيبقي له طعم ده موقف، مكي مواقفه كتيره ويخليكي لو بتجرجري في رجلك هتشتغلي".

وتحدث عن رأيه في الهجوم على أحمد مكي قائلا: "محدش هاجمه غير في الجزء الأخير واعتبر أن الجزء الاخير ملحقوش يكتبوه كويس والناس كانت مستنية يكون في جديد لكن في الآخر اتشاف".

حسين حجاج

حقيقة خلاف حسين حجاج ومحمد هنيدي

وكان قد تحدث الفنان حسين حجاج حقيقة خلافه مع الفنان محمد هنيدي وسر عدم تعاونهما سويًا بعد شخصية لؤي، مشيرًا إلى أنه هو من قال له لا أريد أن يعمل معه.

وقال حسين حجاج خلال لقائه مع الإعلامية إنجي هشام: مش زعلان من هنيدي كل الحكاية أن كان في لقاء تليفزيون وقالو لي مبيسألش عليك قولتلهم مبيسألش أنا اشتغلت معاه فيلم صعيدي في الجامعه الامريكيه وكان فيلم ناجح جدًا.

حسين حجاج

حقيقة خلاف حسين حجاج ومحمد هنيدي

وأضاف: مرة قابلته بعدها بسنه أو اتنين قولتله ايه انت نسيتني ليه؟ قالي مينفعش نشتغل مع بعض تاني قولتله طب ليه قالي اصل المشهد بتاعك كان حلو والناس لسه منسيتش لؤي لما الناس تنساه نرجع نشتغل تاني مع بعض.

وواصل: لقيت كلامه مش منطقي الناس لما بتلاقي حد ناجح في مشهد بتجيبه لكن ده بيقول العكس لكن أنا مش زعلان منه ولا حاجه هو حر، أنا معرفش هوا جواه ايه أنا قابلته ساعتها في هيلتون رمسيس وكان معاه ساعتها الاستاذ هاني رمزي وانا كنت رايح اسلم على هاني رمزي.

تم نسخ الرابط