رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

ريم طارق: أنا مش عايزة حاجة من حسن.. ولو هو طلقني يقولي

ريم طارق وحسن شاكوش
ريم طارق وحسن شاكوش

تحدث زوجة حسن شاكوش ريم طارق عن تفاصيل زيارتها للفيلا الزوجية بعد قرار التمكين التى أصدرته المحكمة، مشيرًا إنه أعطى تعليمات لأمن الكومباوند بمنعي للدخول.

وقالت ريم طارق خلال لايف عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات " انستجرام ": قرار التمكين كان محتاج دراسة أمنية علشان اخش البيت ولما رحت علشان أخد هدومي الآمن منع أن أدخل الفيلا، ولما إدارة الامن كلمته رد وقال تروح القسم ملهاش حاجة عندي.

وأضافت زوجة حسن شاكوش: وبالنسبة لنا اللي بتقول أنت عايزة منه إيه، أنا مش عايزة منه حاجة أنا كنت عايزة اخد الحاجة بتاعتي اللي في الفيلا، وأنا كدة كدة رافعة قضية طلاق.

وتابعت ريم: أنا طلبت الشرطة ولما أكلمت مع الأمن الخاص بالكومباوند بالشيخ زايد، قالوا: "هو داخل قال أنا طلقتها وملهاش حاجة عندي"، وأنا كدة كدة رافعة قضية طلاق ولو هو طلقني يقولي ويبعت ورقتي.

حسن شاكوش وزوجته ريم طارق

وكانت قد حصلت ريم طارق زوجة المطرب الشعبي حسن شاكوش على قرار تمكين من فيلا زوجها بكومبوند شهير في مدينة ٦ اكتوبر للاقامة بها بعد اتهامها لشاكوش بطردها والاستيلاء على ايصال امانة حرره لها بديل مؤخر الصداق.

وتقدم فهد مرزوق المحامي بطلب الى المحامي العام لنيابات جنوب الجيزة بالحصول على قرار بتمكين موكلته ريم طارق من فيلا زوجها حسن شاكوش وتم الموافقة على الطلب بتمكين مشاركة بين ريم وشاكوش وتكليف قوة من قسم اول اكتوبر بتنفيذ القرار وتسليم الفيلا لريم طارق بموجب قرار التمكين.

          
تم نسخ الرابط