رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

فتاة الفستان الأزرق: صاحب القاعة هو اللي سرب الفيديو وجالي انهيار

فتاة الفستان الأزرق
فتاة الفستان الأزرق

ردت ياسمين ياسر صاحبة الفستان الأزرق على الجدل المثار منذ أيام بسبب فيديو رقصها خلال فرح صديقتها، والذي انتشر بشكل واسع على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت فتاة الفستان الأزرق خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “الحكاية” الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب بقناة “إم بي سي مصر” : "أنا والعروسة قرايب والفرح كان عائلي وطلبنا من صاحب القاعة إن الفيديو ما ينزلش على السوشيال ميديا منذ وقت حجز القاعة وإن التصوير يكون تبعنا وبس وخلصت الليلة".

وأضافت: "لقيت الفيديو نزل بعد يومين من الفرح عرفت الساعة 3 الفجر لقيت زمايلي في الكلية بيكلموني أنتِ طالعة تريند أول على التيك توك والفيديو جايب 2 مليون مشاهدة وقالوا لي واحد اسمه أحمد حسن صاحب القاعة منزله على الفيديو وأنا وقتها اتصدمت ودخلت في حالة انهيار وبأي حق هو يعمل كده أنا مش عارفة، أنا لا اتجوزت ولا اتخطبت ولا زي ما بيقولوا اتقرا فاتحتي أنا آنسة وطالبة في السنة الأخيرة بكلية الآداب قسم الآثار".

وتابعت: "أنا كنت عارفة إني بتصور من فيديو القاعة ودا ما يخليش حد ما لهوش أي لازمة ياخده وينشره ويتكلم في عرضي وده اللي خلاني أتخذ ضده إجراء قانوني واللي يتعاقب صاحب القاعة لأن طلبنا منه عدم نشر أي فيديو في الفرح".

تم نسخ الرابط