رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

الحمد لله من داخل مكتبي.. المخرج أحمد ثروت يعود لعمله بعد رحلة علاج في المانيا

المخرج أحمد ثروت
المخرج أحمد ثروت

كشف المخرج أحمد ثروت نجل المطرب محمد ثروت عن عودته إلى مصر بعد رحلة علاج طويلة في المانيا ليمارس عمله بشكل طبيعي بشركته الخاصة.

ونشر أحمد ثروت صوره له من داخل مكتبه عبر موقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك» معلقًا عليها: «الحمد لله من داخل مكتبي"لفترة محدودة"… بعد ٣ شهور المكان دة بنسبالي ١٠ سنين من حياتي، شغل، تعب، نجاح، ادارة ازمات واحلام اتحولت لمشاريع ومعافرة مستمرة لتقديم كل ما هو جديد.. اتعرفت فيه علي ناس تحولوا من زملاء في الشغل لأخواتي الي مش بشبع منهم والحمد لله بنشتغل مع بعض ونخرج ونتفسح ونسافر مع بعض».

أحمد ثروت: مش عارف أوصف شعوري

وتابع المخرج: «ولما رجعت الشركة مش عارف اوصف انا فخور بيكم قد ايه و مهما اقول مش هيوفي حقكم ان في ظل ظروف الاختبار الي انا فيه كنتوا السند الي حافظ علي حلمي انه يستمر و يفضل يكبر بفضل ربنا علينا ومجهودكم».

وأضاف: «والحقيقي عرفت ان الشركة فعلاً مش محتاجاني طول مافيها ابطال ولاد اصول زيكم وفعلاً الاختبارات ربنا بيحطنا فيها بتكشفلنا المزيفين والي بياخدوك مرحلة و برضو بتبين معادن الناس الحلوة الي ربنا بيبعتهم لينا في صورة رزق الي بتقدر تسند عليهم طول العمر».

أحمد ثروت ومسلسل الكتيبة 101

المخرج أحمد ثروت كشف كواليس تعاونهالذي عرض في شهر رمضان المنقضي 2023، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك، وعلق: فخور جدا بمشاركتي البسيطة في هذا العمل الرائع

الكتيبة ١٠١ بتصوير واخراج المشاهد الوثائقية ومش كلام بس انا اللي اشكركم ومتشرف جداً وأشكر أول واحد اخي الكبير وعشرة العمر والكفاح العقيد محمد الجزار علي اتاحه الفرصة ليا من اول مسلسل الاختيار الجزء الاولحتى الكتبية ١٠١.

تم نسخ الرابط