رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

شيرين عبد الوهاب برفقة زوجها حسام حبيب بحفل دبي على مسرح كوكاكولا أرينا

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

ظهر الفنان حسام حبيب بجانب زوجته المطربة شيرين عبد الوهاب خلال إحياء حفلتها، أمس الجمعة، بمدينة دبي بدولة الإمارات العربية المتحدة.

وفي أول ظهور لها قالت شيرين عبد الوهاب وهي على خشبة المسرح قبل انطلاق الحفل:وحشتوني خلاص شوشو رجعت من جديد ومش هغيب عنكم تاني أبدًا، كما تداول عدد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، صورًا لفتيات شيرين عبدالوهاب وهما معًا على المسرح.

وغازلت الفنانة شيرين عبد الوهاب جمهورها وزوجها الفنان حسام حبيب وهي على خشبة المسرح، وأبدعت في غناء “حبه جنة أنا عيشت فيها”.

سقوط شيرين عبد الوهابعلى المسرح

ولحظة غناء شيرين، سقطت على خشبة المسرح، والتف الكثير حولها، وقالت:شوفوا كل فنان حصل معاه الموقف ده بسبب أن الاستيكر دي لازم تكون مدفونة لكن للأسف المنظمين عمرهم ما بيتعملوا، وأضاف:السوشيال ميديا دلوقتي هتسيب كل حاجة وهتقول شوفوا شيرين شوفوا اللي حصلها.

أزمة شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

من جانبه كان قد تصدر الفنان حسام حبيب، والفنانة شيرين عبد الوهاب مؤشرات البحث جوجل في الساعات الأخيرة بعد أنباء انفصاله عن الفنانة شيرين، وإلغاء متابعتها له.

وفي أول تعليق لـ حسام حبيب قال في تصريح خاص لـ”بصراحة”:مش حقيقي خالص مفيش حاجةكله زي الفل احنا بنشغل كل واحد فينا على شغله و على العيد ان شاء الله يبقى فيه جديد.

تم نسخ الرابط