رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

أحمد حسام ميدو: عصام الحضري مش عارف بيفكر ازاي

أحمد حسام ميدو
أحمد حسام ميدو

رد نجم الزمالك السابق أحمد حسام ميدو على تصريحات نجم منتخب مصر السابق عصام الحضري خلال لقاء تلفزيوني له، قائلأ: أنا مش أرد عليه أنا الحمد لله راجل أعلامي ومدرب كويس بس حتة أنا مش عارف عايز ايه دي يقولها لنفسه هو مش ليا.

وتحدث ميدو خلال في برنامج العرافة مع الاعلامية بسمة وهبة: “ أنا لما رديت في البرنامج ده قولت إن الحضري أسطورة وأحسن حارس في تاريخ مصربس هما شالوا الجزء ده، وأنا الكلام ده بقولوا تاني هنا معاكي، بس عصام كان مدرب حراس في منتخب مصر الاولمبي وسابه قبل أول مباراة رسمية له بشهر من غير ما يقول لحد”.

وأضاف أحمد حسام في حديثه: “ أنا وظيفتي أعلامي وأنت عملت حاجة غلط ومش عايز الناس تهاجمك ليه، ما هي دي مش اقول مرة، وكمان مع أحترامي لمنتخب سوريا، أيه اللي يخليك تفكر تسيب منتخب مصر وتروح لسوريا وفي فرق كبير بينا وبينهم”.

برنامج العرافة

ويعد برنامج «العرافة»، امتدادا لبرامج بسمة وهبة الرمضانية، والتي تعتمد على كشف أدق تفاصيل النجوم وخباياهم وإظهار الوجه الآخر لهم، ما يؤدي لصدمة كبيرة لدى الضيوف والمشاهدين، من المفاجآت التي تكشفها خلال الحوار وعن كيفية معرفتها بأدق تلك التفاصيل في الحياة الخاصة للضيوف.

تم نسخ الرابط