رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

جزاكم الله خيرًا.. تامر حسني يوجه الشكر لـ موقع بصراحة الإخباري على دعمه بعد تقرير «اعمل الخير تلاقي الخير»

تامر حسني
تامر حسني

وجه الفنان تامر حسني رسالة شكر لـ موقع «بصراحة» الإخباري على تقرير أعمل خير تلاقي خير، الذي ناقش الجانب الانساني من حياة نجم الجيل.

وكتب تامر حسني عبر خاصية الاستوري بحسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”:موقع بصراحة كل الشكر ليكم على التقرير الجميل ده جزاكم الله كل خير ألف شكر لتقديركم الراقي.

تامر حسني يوجه نصيحة للشباب

وكان قد وجه الفنان تامر حسني رسالة لمتابعيه عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، لمن يعانون من ضيق الحال والشدة.

وكتب تامر حسني: لما بتبقى في شده وحزن و ضيق و ابتلاء لازم تعرف أن في الوقت ده ربنا أختار لك الصالح أوي اوي لإنه الوحيد اللي بيعلم الغيب و أنت تفضل عايز حاجةتانيةو الحاجةدي مليانه شر ليك بس أنت مش عارف احياناً بتعرف بعدها و بتفهم إن اللي حصل ده كان أصح حاجه و احياناً مبتعرفش.

وأضاف: بس لما متعرفش أتأكد إن ربنا شال من عليك شيء صعب أوي فعلاً مكنتش هتتحمله ، زي ما في الڤيديو ده كده ، تخيلوا الست لو مقامتش من مكانها ثق في ترتيب و اختيار ربنا حتى لو مفهمتوش ، و ياسلام بقى لو في المحنه ترضى و تقول الحمدلله من قلبك هتلاقي كرم اكبر بكتير من اللي انت مستنيه ، والله والله مفيش أحن علينا من ربنا.

تم نسخ الرابط