رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

إحنا بنحترم المشاهد.. أحمد العوضي يرد على منتقدي تكرار تعاونه مع ياسمين عبد العزيز

أحمد العوضي وياسمين عبد العزيز
أحمد العوضي وياسمين عبد العزيز

رد الفنان أحمد العوضي على انتقادات تكرار تعاونه مع زوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز، بعد النجاح الكبير الذي كان قد حققاه في مسلسل “اللي مالوش كبير”، الذي عرض في رمضان 2021.

وقال أحمد العوضي خلال لقائه مع ET بالعربي: إحنا مش بنعمل حاجة لا تليق بالجمهور، ودي مش فكرة استثمار نجاح فكرة إن أحنا بنحب نشتغل مع بعض الكميا بينا حلوة والشغل بينا مريح، لما عملنا المسلسل مع بعض ربنا رزقنا بنجاح، لما ظهرنا مع منى الشائلي ربنا رزقنا بنجاح بردوا، فإذًا الناس كده حابة الموضوع.

وأضاف: إحنا بنعمل مسلسل بيحرتم المشاهد، مش بنعمل حاجة لا تليق بالجمهور وفية ثقة بينا وبين الجمهور، وأنا ببقى حامل هم ياسيمين زي ما أنا حامل همي ممكن أشتغل أنا وحد تاني بس مش هيبقى فيه الحميمة.

وواصل: العلاقة بين مهرا وجابر حقيقية بتحصل فيها تقلبات الناس الحقيقية وقصة حب بجد، وكان في ضغط كبير إن أنت لازم تنجح أكتر من نجاح اللي مالوش كبير.

مسلسل ضرب نار

جديرًا بالذكر يشارك في مسلسل ضرب نار، بجانب الفنانة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي، العديد من نجوم الفن أبرزهم: ماجد المصري، وسهير المرشدي، وهدى الأتربي، وإيمان السيد، وبدرية طلبة، وتامر نبيل، وتيسير عبدالعزيز، والعمل من تأليف ناصر عبدالرحمن وإخراج مصطفى فكري.

تم نسخ الرابط