رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

سالي عبد السلام: اللي بيشوه صورة المجتمع الستات.. أما الرجالة غلابة أوي

سالي عبد السلام
سالي عبد السلام
نتيجة الثانوية العامة 2024

كشفت الإعلامية سالي عبد السلام عن المتسبب في تشوية صورة الستات، مشيرة إلى أن وجود الرجالة بجانب النساء في المجتمع ظلم لهم.

وقالت سالي عبد السلام على هامش إحتفالية girls space: الرجالة جنبنا غلابة أوي، واللي بيحاول يشوه مجتمعنا أغلبية الستات، الست اللي دايمًا تبص لست إنها أقل منها عشان متجوزتش.

وأضاف: أو عشان مطلقة أو أفقر منها، أو عشان أقل منها جمال، أو الأم اللي معرفتش تربي وهكذا، أو الست اللي تشوفك أنجح منها فتحاول تقلل منك.

مرض سالي عبد السلام

في وقت سابق كانت قد ظهرت سالي في الفيديو وهي تتلقى العلاج، وعلقت عليه كاتبة: "دخلت الدوامة دي تاني!!! مرض الثعلبة وخلل المناعة للمرة السابعة فى 5 سنين.. سبحانك يا رب".

وأضافت: "يا دوبك لسة مخلصة علاج وكورتيزون وحاولت أخس تانى وأرجع أعالج شعرى من الصيف!! فى 5 شهور تعافي بعد ما تتعالج تطلع تاني بالسرعة دي، ودي أول مرة تحصل".

وتابعت: "3 شهور من الضغط النفسي والعصبي ودي أول حاجة ترجع المرض ده! حاولت أمثل إنى كويسة زى ما على طول بعمل، بس جسمي كل مرة بيرفض يمثل معايا وابتلى في أكتر حاجة كنت بحبها… سبحانك يا رب".

ما هو مرض سالي عبدالسلام

واستكملت: "لما الدكتورة تقولى فيه أطفال وبنات بقِت تيجى تاخد الحقن وتقول سالى بتاخدها فرحت.. قلت لعلها المنجية من الابتلاء!

وطالبت متابعيها بالدعاء لها قائلة: "ادعولى .. مفيش حاجة تستاهل إنك تضغط على نفسك ولا تزعل وتمرض وتموت!.

زواج أخبار سالي عبدالسلام

يذكر أن سالي عبدالسلام قد تصدرت التريند في الفترة الماضية، بعد عقد قرآنها على شخص من خارج الوسط الفني، جمعتهما علاقة حب بعد واقعة تعرضها للتحرش، وما هي إلا أشهر قليلة حتى تمت الزيجة وسط حضور اعلامي وفني كبير، وظلت أخبار زواج سالي عبدالسلام

تم نسخ الرابط