رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«إهمال طبي».. القصة الكاملة لاستغاثة أب لإنقاذ ابنته في محافظة الشرقية: بنتي بتموت مني بقالها عشرين يوم في غيبوبة وكل الأطباء رافضين يدوني تقرير بالحالة الصحية ومش عارفين عندها أي وبتاخد علاج غلط

استغاثة أب
استغاثة أب

«بنتكعندها فيروس مش موجود غير عند 6 في العالم» بهذه الكلمات افتتح الأب «محمد صلاح» حديثه مع موقع “بصراحة الإخباري” في استغاثة منه لإنقاذ ابنته صاحبة 4 شهور والتي توجد داخل أحد المستشفيات في حالة غيبوبة منذ عشرين يوم في محافظة الشرقية.

استغاثة أب لإنقاذ ابنته في محافظة الشرقية

واستغاث والد الطفلة “أنا عندي بنت وحيدة وجبتها بعد 7 عمليات ومش هعرف أخلف تاني، البداية كانت في يوم تعبت أخدتها وروحت بها مركز طبي الدكتور حولنها على مستشفى وفعلاً روحنا والبنت أخدت العلاج وبقت كويسة وكان دور سخنية عادي بس بعد حوالي 4 ساعات لقيت البنتعينها وقعت وشكلها اتغير وتعبت حوالنا نشوف الدكاترة في المستشفى بس مالقناش حد.

وأضاف والد الطفلة “ بنتي دخلت في غيبوبة من عشرين يوم ومش عارفين هتفوق منها امتى وكل دكتور بتشخيص مختلف ورافضين يدودني تقرير بأي تشخيص وبيقول إحنا مش عارفين ، مرة حد يقولي فيروس نادر وحد عندها وروم في المخ وماحدش عارف هي مالها أو عندها اي بسبب إهمال طبي.

تم نسخ الرابط