رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

"العبادات لا تنقطع طوال العام"..المنتج محمد العدل يهاجم مقاطعي الدراما في شهر رمضان

المنتج محمد العدل
المنتج محمد العدل

هاجم المنتج محمد العدل بعض الأشخاص اللذين يعلنوامقاطعةالدراما في رمضان للتفرغ إلى العبادة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

محمد العدل يثير الجدل

وكتب محمد العدل: "نقاطع الدراما فى رمضان، ونتفرغ للصلاة وقراءة القرآن، يعنى باقي السنة بناخده إجازة ؟؟.. العبادات وعلاقتنا بالله لا تنقطع طوال العام".

طقوسسهير رمزي في رمضان

كشفت الفنانةسهير رمزيطقوس احتفالها بعيد ميلادها، مشيرة إلى أنها تعتبر هذا اليوم غير جيد، لأنه قريب من وفاتها ولم يعد مثل ما كان قبل وفاة والدتها.

وقالتسهير رمزيخلال لقائها ببرنامج “الستات”:كنت بحب عيد ميلادي لما والدتي كانت عايشة لكنه أصبح ثقيلًا عليا ويذكرني بوالدتي، لكن الحمد لله ربنا بيعوضني بحاجات حلوة.

وأضافت: ربنا تملي حنين عليا وجوزي بيعمل لي حاجات لذيذة في عيد ميلادي وأصحابي وأهلي حتى لما دخلت الاستديو أصور فاجئوني واحتفلوا بعيد ميلادي، وحب الناس هو ده الطقوس الحلوة اللي بحبها.

وواصلت: بزعل عشان في سنة راحت مني، ومش بكون فرحانة أوي وبقول يا ترى السنة الجاية هتبقى عاملة إزاي، ويا ترى عملت فيها حاجات حلوة ولا لأ، وبصالح أي حد زعلته لأني مش عارفة هكون موجودة السنة الجاية ولا لأ، كل المكالمات اللي جات لي في عيد ميلادي أسعدتني، والسنة دي بحمد ربنا أني ما حاولتش اعتذر لحد لأني مش مزعلة حد مني وكل صحابي حلوين وكويسين، ولكن في سنة من السنين كلمت أحد أصدقائي واعتذرت له وقلت أنا آسفة وسامحني.

تم نسخ الرابط