رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

قررت أنا اللى أجيب الهدايا.. هنا الزاهد تحتفل بعيد ميلادها الـ 29 مع أطفال مستشفى 57357

هنا الزاهد فى مستشفي 57357
هنا الزاهد فى مستشفي 57357

حرصت الفنانة هنا الزاهد على الاحتفال بعيد ميلادها الـ 29 بطريقتها الخاصة، وذلك مع الاطفال في مستشفى 57357 لسرطان الأطفال.

ونشرت الفنانة هنا الزاهد فيديو لها عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وظهرت أثناء تحضيرها لهدايا للطفال وزيارتها للمستشفى وقالت هنا في بداية الفيديو: انهارده يوم 1/5 عيد ميلادي كنت بحتفل بيه مع اهلي وصحابي ويعملولي مفاجأة وبعمل نفسي مش عارفة بس أنا المرادي قررت أحتفل بيه بشكل مختلف.

احتفال هنا الزاهد فى مستشفي 57357

وظهرت هنا وهي ترقص مع الأطفال وتلتقط الصور التذكارية معهم وعلقت على الفيديو: انهاردة بقيت ٢٩ سنة اخر سنة في العشرينات قررت انه يبقى مختلف و سنة جديدة عليا.

وأضافت: قررت محدش يجيبلي اي هدية و انا اللي اجيب السنادي ٢٩ هدية. قضيت اجمل يوم في ٥٧٣٥٧ احتفلت معاهم بعيد ميلادي.

وتابعت: انتوا اسعدتوني يمكن اكتر بكتير م انا اسعدتكوا طاقة ايجابية رهيبة حسيت بيها انهاردة. ربنا يسعد قلبكوا زي م فرحتوني.. ياريت تروحوا تزوروا الاطفال هناك مش بس هتبسطوهم انتوا كمان هتتبسطوا زيي انهاردة.

آخر أعمال هنا الزاهد

وكانت قد تألقت الفنانة هنا الزاهد في دورها في فيلم بحبك، والذي كان يقوم ببطولته الفان تامر حسني، شهد الشاطر، فرح الزاهد، هنا الزاهد، أحمد عزمي، عمرو صحصاح، هدى المفتي، حمدي الميرغني، ومن تأليف وإخراج تامر حسني.

وكانت تدور أحداث الفيلم حول حياة شاب يخوض قصتي حب، ويتخبط في حياته بين فتاتين، ويقع في حيرة بينهما بعد عودة حبيبته القديمة لحياته قبل زواجه من أخرى بأيام، والتي اختفت لظروف مرضية دون علمه، ويظهر اختلاف مدى صدق التعبير عن الحب بين الرجل والمرأة.

تم نسخ الرابط