رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«مسكت في شرفها لآخر لحظة».. القصة الكاملة لفتاة البراجيل ضحية إبن عمتها.. حاول إغتصابها ثم نحرها.. وحكم الإعدام يسدل الستار على القضية

«صحيت من النوم لقيت نفسي مستثار جنسيًافقولت أروح عشان أمارس الجنس معها، وأنا أولى من الغريب وكمان قريبها»، بتلك الكلمات الصادمة برر المتهم بقتل نجلة خاله “أمل ناصر” جريمته، متجرداً من كل مشاعر الإنسانية، فلم يستمع الى توسلاتها ولا لبكائها، وقام بنحرها بعد محاولة اغتصاب دامتلـ 5 ساعات.

اعترافات مغتصب ابنة خاله في البراجيل

وفور مواجهته خلال التحقيقات، اعترف بجريمته على الفور، وجاء نص اعترفاته كالآتي:

“أمل بنت خالي وأنا من حوالي سنة، لقيت واحد في المنطقة عندنا بيوريني فيديوهات ليها وهي في علاقه كاملة مع واحد غريب معرفوش، أنا وقتها اتضايقت جدًا واتخانقت معاه ومسحت الفيديوهات من على تليفونه ومقولتش لحد”.

وتابع: “عدى حوالي شهر.. بدأت أتابعها رايحه فين وجايه منين لأني كنت متضايق لأنها قريبتي بردوا وبعد كده أنا سيبت الموضوع وقولت خلاص وفي يوم الخميس الموافق 10 فبراير، كنت إجازة وصحيت من النوم لقيت نفسي مستثار جنسيًافقولت أروح عشان أمارس الجنس معها، وأنا أولى من الغريب وكمان قريبها”.

واختتم: “وفعلا قمت من النوم ولبست وروحت الأول على مكان شغل أبوها وأمها ولقيتهم هناك وتأكدت إن هي قاعده لوحدها في البيت وطلعت ونفذت المخطط بتاعي وحاولت اغتصابها لكن أخوها جه فجأة فدبحتها ورميتها على السرير وهربت”.

الإعدام شنقا للمتهم بإنهاء حياة ابنة خاله في البراجيل

وقضت محكمةجنايات الجيزة اليوم، الثلاثاء، برئاسة المستشار عبد الشافي محمد عثمان، وعضوية المستشارين أحمد دهشان وياسر الزيات، وسكرتارية أشرف صلاح، بالإعدام شنقا لـ "أندرو"، المتهم بقتل ابنة خاله، بالبراجيل.

تم نسخ الرابط