رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

بوسي: جوزى الأول خانى مع رقاصتين وضربته علقة سخنة

بوسي
بوسي

تصدرت الفنانة بوسي مؤشرات البحث جوجل في الساعات الاخيرة، ومواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بعد أنباء تفيد بانفصالها عن زوجها هشام ربيع.

حيث نشرت أحد صفحات الملابس الشهيرة، عبر خاصية الاستوري بحسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام”، صورة لـ هشام ربيع مع زوجته الأولى، وعلق: ربنا يبعد عنكم كل شر.

ويعد ذلك هو الزواج الثاني لبوسي، حيث كانت قد كشفت في تصريحات تلفزيونية سابقة سر طلاقها الأول، وقالت:جوزى خانى مع رقاصتين، الأولاتجوزته من غير ما أعرف وطلبت الطلاق وهو مكانش راضى وقالى كان شغل.

وواصلت:عرفت لما لقيت رسالة من واحدة على الموبايل بتقوله وحشتنى، وضربته علقة سخنة بالبوكس ورميته على الكنبة وعملت مشكلة كبيرة.

سعد الصغير يهاجم بوسي

من جانبه كان قد أعرب الفنانسعد الصغيرعن استيائه الشديد، من إهمال الفنانة بوسي لوالدها قبل وفاته، مشيرًا إلى أنها كانت لا تسأل عليه ولا تراعيه.

وقالسعد الصغيرفي تصريح خاص لـ”بصراحة”: بوسي لا عمرها راعت والدها وتعب لما هو عزمته في الفرح، حس إن هو قليل، وناس كتير هي معزمتهمش في الفرح كان سبب في بدايتها زي أحمد السبكي، والليثي، معزمتش حد، اللي هي خلاص بقت نجمة 5 ستار.

وواصل: بس أنا عايز اقولها إن مهما كان ده أبوكي، وبعدين الشقة اللي هو سابها دي هتورثها، وعازي اقول ابوك ابوك مهما كان، في الاخر ربنا كريم، الراجل ده كان غلبان، يعني أنت ممكن تاكل سمك ولحمة الراجل ده مش بيلاقي، غير لما حد يعطف عليه، يعني الجنمبري ده مكنش بيشوفه.

وأختتم سعد الصغير قائلًا: الحنية مش بتتشحت، وهيقعدلها، وهو قبل ما يموت قالها حسبي الله ونعم الوكيل فيكي.

تم نسخ الرابط