رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«مهتم بتفاصيلي ومش عايز يسيبني فريسة».. شيرين عبدالوهاب تكشف تفاصيل علاقتها بطارق مدكور

شيرين عبد الوهاب وطارق مدكور
شيرين عبد الوهاب وطارق مدكور

كشفت المطربةشيرين عبد الوهابعن تفاصيل علاقتها بالموزع الموسيقي طارق مدكور، مشيرة إلى أنه مسئول عنها سواء في حياتها الشخصية أو المهنية خلال الفترة القادمة.

وقالت شيرين: "اتعرفت عليه وأنا عندي 17 سنة وفاكرة إنه أخدني للمسرح وقت مسرحية (حزمني يا) واتعرفنا على محمد هنيدي والنجوم الكبار، وطارق ليه عالم أي حد يدخله في أي وقت يجد نفس المعاملة وهو شخص لا يتغير، إنسان مخلص وواضح جدا لو نلخصه في كلمتين فهو عنده شغف لكل حاجة جديدة ومش بيسمم أفكاره بمعلومات خاطئة حتى لو كان مسلسل أو كتاب، هو شغفه المزيكا وأصحابه".

طارق إنسان مهتم بتفاصيلي ومش عايز يسيبني فريسة لأي ثقافة، حتى هو اللي بيختارلي الأفلام من ثقافة معينة عشان أشوفها، ولو حبيت أنك تعيش في دنيا مفيهاش كذابين ولا ناس بوشين عيش في عالمه، واللي بيني وبينه كبر من الشغل ممكن تطلبوا إيدي من هو المسؤول حاليا عن كل حياتي المهنية والشخصية

شيرين عبدالوهاب تكشف تفاصيل علاقتها بطارق مدكور

على سياق متصل، تعيش شيرين عبد الوهاب حالة من النشاط الفني، حيث من المقرر تقديم أكثر من ديو غنائي هذا الي جانب الاستقرار على كوكبة كبيرة من المؤلفين والملحين.

وكانتنشرت الديفا سميرة سعيد، العديد من الصور التي تجمعها بالموزع طارق مدكور الفنانة شيرين عبد الوهاب، من زيارتها لها في منزلها، علقت على الصور، قائلة:"حبيبتي شيرين.. إنبسطت بزيارتك انتِ وصديقي طارق مدكور.. وإنبسطت أكتر إني شفتك منطلقة وسعيدة.. وإن شاء الله تكملي مشوارك بنجاح أكبر..دمتِ لي صديقة مخلصة ومحبة".

تم نسخ الرابط