رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

حلا شيحة تكشف حقيقة طلاقها من الداعية معز مسعود

حلا شيحة و معز مسعود
حلا شيحة و معز مسعود

تصدرت الفنانة حلا شيحة تريند مواقع التواصل الاجتماعي والسوشيال ميديا، عقب انتشار العديد من الأخبار التي تفيد بطلاقها من الداعية معز مسعود.

حلا شيحة و معز مسعود

وأعربت الفنانة حلا شيحة، عن استيائها وغضبها الشديد من مثل هذه الشائعات، مما دفعها لكتابة بوست طويل عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير"انستجرام"، تقول فيه:" لكل المتابعين و المحبين علي صفحتي و في الوطن العربي حابة اقولكم مفيش اي خبر اتكتب عن معز و عني يخص الطلاق صحيح و كلامي في البوست اللي فات كان كلام عام و لم اقصد بيه حد معين ابداً".

وأضافت:"معز بعيد عن الكلام ده تماماً بالعكس هو سبب كبير،لحاجات جميلة في حياتي وحياة أولادي و مشفتش كتير زي اخلاقه و احترامه و عيب الكلام اللي بيتقال عن صفحات السوشيل ميديا كله مش صح ابدا ً".

وتابعت:"والله في مشاكل اكبر بكتير و حاجات اهم بكتير ممكن نتكلم فيها .. و انا علي صفحتي بحب اشارك جمهوري ساعات بمعاني بحسها و بحسهم زيي و بحب اتواصل معاهم و ابقى موجودة معاهم مش اكتر من كدة".

وأوضحت :"بالنسبة لحجابي انا قلت بحاول زيي زي بنات كتير و اكيد مش احسن حاجة بس انا كدة دلوقتي و الحمد لله".

وأكدت حلا، قائلة :" انا مش شيخة انا انسانة عادية جداً ليا حسناتي و ليا سيئاتي و البشر كلهم كدة فبلاش حد يزايد علي حد و بدل ما نتريق او نقول كلام مش مهم نكون متصالحين مع نفسنا و نبطل نحكم علي بعض احنا بشر مش ملايكة".

حلا شيحة

شاركت الفنانة حلا شيحة، متابعيها مجموعة صور تجمعه بأولادها و صديقاتها عبر حسابها على إنستجرام. و كتبت حلا شيحة، قائلة: لحظات في حياتنا بتعدي مع ناس بنقابلهم مرة في العمر ولحظات مع أولادنا بنحس بيها بفرحة وحب وأمل و لحظات مع نفسنا بنتأمل فيها حياتنا كل ايامنا لحظات .

وأضافت:علشان كدة مفيش حاجة تستاهل الزعل و التفكير الزيادة وأجمل حاجة أن الواحد لما يتعب او يحس انه تايه او متلخبط لازم يبقي متأكد ان مشاعره بتقوله حاجات محتاج يعرفها او يفهمها او يفهم نفسه اكتر و نتعلم و مش عيب نقول غلطنا و مش عيب نصلح اخطاءنا بس اهم حاجة منكملش و نعاند نفسنا و نعاقب نفسنا ونحكم علي نفسنا بالفشل الفشل اننا نسيب نفسنا جوا نفس المشاكل و نستسلم.

تم نسخ الرابط