رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«يا تري دلوقتي هعرف أحلم و ماشيلش هم».. محمد سامي عن المنتج الراحل تامر فتحي

محمد سامي وتامر فتحي
محمد سامي وتامر فتحي
نتيجة الثانوية العامة 2024

نعي المخرج محمد سامي المنتج تامر فتحي، الذي رحل عن عالمنا في الساعات الاولي من صباح يوم الجمعة، بعد تدهور حالته الصحية، أثر تعرضه إلي حادث سير في طريق الضبعة.

نشر محمد سامي صورة له برفقة المنتج تامر فتحي على حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي تبادل الصور والفيديوهات الانستجرام، معلقا عليه:«عمر بحاله كنت ببقي مطمن عشان وقفتك اللي في ظهري دي، كنت بعرف أحقق أي حاجة بفكر فيها في الشغل..مهما كانت صعبة عشان انت يا صاحبي كنت موجود».

أضاف:«يا تري دلوقتي هعرف أحلم و ماشيلش هم، كنت جدع و راجل وعكاز.. الله يرحمك و يغفرلك يا صاحبي و شريك نجاحي و أخويا، الله يرحمك كنت تقوللي احلم و ماتشيلش هم، يا تري دلوقتي هعرف أحلم و ماشيلش هم،. كنت جدع و راجل وعكاز».

اختتم محمد سامي حديثه:«الله يرحمك و يغفرلك يا صاحبي و شريك نجاحي و أخويا، نتقابل في الأخرة يا تامر».

الجدير بالذكر أن المنتجين الأربعة حسام شوقي ومحمود كمال و فتحي إسماعيل وتامر فتحي تعرضوا إلي حادث سير بطريقة الضبعة، أدي إلي وفاتهم.

وشيعت جنازة المنتج الفني تامر فتحي عقب صلاة الجمعة من مسجد الشرطة في الشيخ زايد،وحرص عدد كبير من النجوم على حضور الجنازة وتوديع الراحل إلى مثواه الاخير ومنهم أحمد السقا وأحمد السعدني ومحمد سلام وأحمد فهمي وشيكو ومي عمر وشيماء سيف.

تم نسخ الرابط