رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«معرفش يعني اي أب اصلا».. هنا الزاهد تحدث عن فقدنها لمشاعر الأبوه

هنا الزاهد
هنا الزاهد

تحدثت الفنانة هنا الزاهد، عن دور والدها في حياتها، عن سبب غيابه في حفل زفافها.

قالت هنا الزاهد خلال لقائها في برنامج «صاحبة السعادة»، الذي تقدمه الإعلامية إسعاد يونس:«والدي موجود وناس كتير فاكرة أن هو مش موجود وكان في فرحي، بس هو مش قريب مني خالص وكان نفسي يكون قريب».

وأضافت:«زمان كنت بخاف أعمل مشاكل في المدرسة علشان لما يجيلي استدعاء ولي أمر ماما هي اللي هتيجي وأنا عايزاه هو اللي يجي عشان أقولهم ده بابا، محدش يقدر يعملي حاجة ده يبهدلكم والحتة دي مكنتش موجودة».

ووصلت:«لما كنت في فرح بنت صلاح عبدالله وشفته وهو بيعيط وفرحان أنا وقفت علي جنب كده وفضلت أعيط اوي قولت أنا الإحساس ده عمري ما حستيه كان نفسي أحسه».

أضافت:«بحاول أكلمه هو إنسان كويس جدا لكن هو عنده عيلة تانية ربنا يخليهم له وربنا يخلوهولي هو في الآخر أبويا بس انا افتقدت أوي مشاعر الأب معرفش يعني اي أب اصلا،بحس إن اللي في سني أخواتي أكتر، أنا عايزة حد يحتويني أكتر أنا مش قادرة أن أنا اللي أحتوي بس لا أنا عايزة اللي يحتويني ويبقي ضهر وسند أبقي حاسه بأمان، الأمان ده حاجه كبيرة أوي».

وأكملت:«بابا شخص جميل وبيسأل علينا من وقت للتاني بس انا مبشوفهوش خالص أنا كان نفسي لما أحب حد أروح أقوله ده كويس ولا لا طب أعمل إيه كان نفسي أوي أعيش الاحساس ده، إلى الآن مفتقده مشاعر الأب وعلشان كده خايفة من فشل الزواج وطلعت زكريا حاول أن يملي الجزء ده».

تم نسخ الرابط