رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

رامز جلال يسخر من حمو بيكا وكزبرة: بنطلونك يتلبس تحته بامبرز .. ونقيب نشالين الغورية

رامز جلال
رامز جلال

وقع مغنيا المهرجانات حمو بيكا وكزبرة في فخ حلقة اليوم من برنامج "رامز جاب من الآخر"، الذي يقدمه الفنان رامز جلال عبر قناة MBC مصر.

وفور لقائه حمو بيكا، استقبل رامز جلال ضيف الحلقة بطريقته الساخرة قائلا: "إيه اللي إنت لابسه ده، إنت لابس بنطلون عادي ولا عندك تسلخات، تحس إنك بياع شاورما، أبو بيكا السوري".

حمو بيكا في رامز جاب من الآخر
 

وأضاف ساخرا: "إيه الكرش ده؟ إنت واكل نيش؟ والبنطلون ده لازم يتلبس تحته بامبرز.. اللبس ده يلبسه حماقي أو تامر حسني، لكن إنت تيجي بسيالة".

حمو بيكا في رامز جاب من الآخر
وواصل رامز جلال سخريته من بيكا خلال لقائه في البرنامج قائلا: "إنت ماينفعش معاك عملية تدبيس معدة، إنت ينفع معاك بتر معدة".

حمو بيكا في رامز جاب من الآخر
كما سخر رامز من كزبرة في البرنامج قائلا: "إيه اللبس ده؟ نقيب نشالين الغورية، بأمانة الله في دوا كحة اتضرب؟ أنا مش مصدقك بشنب المهربين ده، وليه اسمك كزبرة، مش بقدونس أو فول حراتي".

ويشهد برنامج "رامز جاب من الآخر" الذي يذاع يوميا عقب أذان المغرب كالعادة أجواء من الرعب والتشويق والإثارة تجاه الضيوف، وقد أثار البرومو ردود أفعال إيجابية من جمهور ومُتابعي النجم رامز جلال في مصر والوطن العربي، نظراً لما احتواه من مشاهد تجمع بين الرعب والكوميديا في الوقت ذاته بسبب المغامرات المُثيرة وغير المتوقعة التي تواجه النجوم الذين وقعوا في فخ رامز.

تم نسخ الرابط