رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

خيرى رمضان يهاجم ظهور نجاة في حفل Joy Awards : السعودية كسبت وخدوا اللقطة

الإعلامي خيري رمضان
الإعلامي خيري رمضان

انتقد الإعلامي خيري رمضان، ظهور الفنانة القديرة “نجاة الصغيرة” في حفل Joy Awards، والذي أقيم مساء السبت الماضي، في الرياض، وجمع باقة كبيرة من النجوم من مختلف أنحاء العالم.

وقال الإعلامي خيري رمضان، عن ظهور نجاة الصغيرة في حفل Joy Awards، خلال برنامجه  "مع خيري"، عبر فضائية "المحور": “لم أكن سعيدًا بظهور نجاة الصغيرة، ذهبت وذهب معها بعض المحبة”.

وتساءل خيري رمضان: "مين اللي أقنع نجاة بالسفر للمهرجان؟، هناك بعض المستفيدين ضغطوا عليها للذهاب إلى السعودية، نجاة التي تجاوزت الثمانين لا يمكن تكون بتدور على فلوس، لو عايزة فلوس كانت عملت كتير، ربما حد تاني عايز فلوس".

ظهور نجاة الصغيرة في حفل Joy Awards

وتابع: السعودية كسبت كتير بوجود نجاة الصغيرة، وخدوا اللقطة وإحنا خسرنا إحنا فشلنا في إظهار نجاة على أرضها لأنها قالت أنها معتزلة وبعيدة عن الأضواء".

بعد أكثر من 20 عامًا.. ظهور مؤثر للفنانة نجاة الصغيرة في joy awards (صور  وفيديو) – جريدة نورت

وتابع: "لما ساركوزي كان عايز يكرم فيروز راح ليها لحد البيت"، أنا زعلان عشان كان لازم تحافظ على صورتها في عنينا بدل ما تظهر بهذا الشكل وهي مش قادرة تحرك شفايفها".

وأضاف: الفلوس بتجيب أي حد، الفلوس مش بتجيب أي حد، خاصة من لديه قيمة وتاريخ، الفلوس بتجيب المضطر والمحتاج والفقير والهزيل التافه.

تم نسخ الرابط