رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«لفت على جوزي وبعتتله صورها خطافة الرجالة».. القصة الكاملة لتعدي سيدة على صديقتها في مكان عملها

الصديقتان
الصديقتان

«أستغلت اكتئابي ولفت على جوزي»، بتلك الكلمات روت السيدة مروة رجب تفاصيل أزمتها مع صديقتها عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، لتتصدر التريند على فور، وينتشر كسرعة البرق بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي.

وكتبت السيدة مروة رجب، والتي تعمل في مجال التصوير الفوتوغرافي، على حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: المدام دي اسمها سهيلة صادق، المفروض اننا أصحاب من سنة ونص عن طريق عمل الإعلانات، كانت تتصل بيا بالساعات تحكيلي عن حاجات خاصة بيها، لكن قولتلها انتي غلط ومرخصة نفسك.

وأضافت السيدة مروة عبر المنشور: من شهر كلمتني وقالتلي عندها اكتئاب ومحتاجاني، وقفت معاها وخليتها تتخطى الموضوع الصعب، مع الشخص اللي كان ليل نهار بيشتكي أنها لازقة ومش عايزها، فجت لجوزي بقى.

وتابعت مروة: جت لجوزي الجيم عشان يمرنها واتصلت بيه مليون مرة، نفسها تقابله عشان تشوفه وتتحايل عليه يقابلها.. كانت بتلح عليه بالاتصال.. مريضة نفسيًا كل شوية تلزق في واحد متجوز.. كانت بتبعتله صورها.

 

وأردفت السيدة مروة، أن زوجها كان يريد أن يزيل عنها الإحراج، لذا قرر ألا يرد على اتصالاتها الملحة لأنها بالتأكيد مريضة نفسيًا، حتى قررت الزوجة حل مشكلتها بنفسها.

ذهبت الزوجة مروة إلى المكان الذي تعمل فيه صديقتها، وهمت بضربها قائلة: أكلتها قلم يستاهل وشها.. والإدارة قالتلي مش بتسيب حد متجوز في حاله انتي غلطانه انك عرفتيها بجوزك.

واختتمت السيدة مروة منشورها: أنا كنت بحسبها واحدة زي صحابي المحترمين الجدعان اللي دخلوا بيتي ويبيتوا معايا.. أنا محطتش خوانة.. وعاوزة حقي دلوقتي.

وعقب انتشار البوست وتتداوله على مواقع التواصل الاجتماعي قامت مروة بحذفه من صفحتها الشخصية.

شارك


 

تم نسخ الرابط