رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

سوسن بدر عن رفضها لعمليات التجميل: كل خط من خطوط وشي بيحكي حواديت عمر طويل

سوسن بدر
سوسن بدر

شكفت الفنانة سوسن بدر، عن سر رفضها لعمليات التجميل، وذلك خلال لقائها مع الإعلامي معتز الدمرداش في برنامج "ضيفي" المذاع عبر قناة الشرق للأخبار.

وقالت سوسن بدر: ت: "أنا دلوقتي بقيت كده وزي ما الناس قبلتني زمان وحبوني، هيحبوني دلوقتي وأنا كده ويحبوني بعدين وأنا أكتر من كده، والخطوط اللي عندي في وشي أنا بحبها جدا، أحط حقنه في وشي ليه؟ أنا مش ضد ده كل واحد حر يعمل اللي يبسطه أنا اللي باسطني أني محافظة على حواديت عمري في وشي".

سوسن بدر

سر رفض سوسن بدر عمليات التجميل


وتابعت سوسن بدر: "أنا مش هيتعرض عليا دور بنت في الجامعة ولا ثانوي هيجلي دور مناسب لسني وشكلي زي ما أنا كده واللي عايز يعمل يعمل، كل واحد يعمل اللي يبسطه".

مسلسل “حدوتة منسية”

تصدر مسلسل “حدوتة منسية” من بطولة الفنانة الكبيرة سوسن بدر والفنانة عبير صبري وغيرهم من الفنانين المتميزين، الترند خلال الساعات القليلة الماضية على محركات البحث المختلفة وخاصة محرك البحث العالمي “جوجل”، ومحركات السوشيال ميديا لمعرفة العديد من التفاصيل الخاصة بمسلسل “حدوتة منسية”، والتي تحدد في ما قصة المسلسل وما هو؟! ومن هم أبطال المسلسل؟ وموعد عرض المسلسل والإعلان عنه ؟ وهي القنوات الفضائية الناقلة له والتي  ستبثه ؟، وفيما يلي سنعرض لكم أهم التفاصيل الخاصة بعرض المسلسل الدرامي .


 


 

تم نسخ الرابط