رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«موديل لأول مرة».. ثراء جبيل تشارك تامر حسني في كليبه الجديد موحشتكيش

تامر حسني وثراء جبيل في كليب موحشتكيش
تامر حسني وثراء جبيل في كليب موحشتكيش

عبرت الفنانة ثراء جبيل عن مدي سعادتها بالمشاركة كموديل لأول مرة مع الفنان تامر حسني في كليبه الجديد الذي يحمل إسم "موحشتكيش" ضمن ألبوم هرمون سعادة.

كليب أغنية موحشتكيش 

ثراء جبيل موديل لأول مرة 

ونشرت ثراء جبيل مقطع من أغنية موحشتكيش عبر حسابها الرسمي على إنستجرام معلقة: أخيراً الكليب نزل... أنا سعيدة جداً لاختياري اني اكون جزء من كليب للفنان اللي بحبه اوي وبحب أغانيه و بيضحكني من قلبي استمتعت بكل لحظة في الأغنية.. شكراً ليك يا تامر على اهتمامك و احساسك بكل تفصيلة عشان كل اللي حواليك يطلعوا بالصورة الراقية دي.

ثراء جبيل ف كليب تامر حسني 

تامر حسني أغنية موحشتكيش

ورد الفنان تامر حسني معلقا :  والله يا ثراء  انا اللي فخور بأدائك الأكثر من رائع ومبسوط بيكي من قلبي الفنان اللي بتحبيه من صغرك و المخرج اللي وقفتي تمثلي قدامه ماشاء الله كل الناس حاسه احساسك الجميل ، إختياري ليكي كان في محله ، فعلاً تستحقي كل الخير و النجاح و انا شايفك قريب جداً في مكانه كبيره اوي اوي بإذن الله .

أغنية موحشتكيش

تصدرت أغنية موحشتكيش للنجم تامر حسني محركات البحث في جوجل ونالت إعجاب العديد من المستمعين وجمهور تامر ، والأغنية تحكي ذكريات تامر حسني وهو يسترجع ذكرياته مع حبيبته ، والأغنية من ألحان وتوزيع أحمد إبراهيم، وكلمات أمير طعيمة.

كليب موحشتكيش 

كلمات أغنية موحشتكيش 

جاءت كلمات اغنية موحشتكيش لتامر حسني كالآتي: شكل المكان زي ما كان متغيرتش حاجات كتير شايف بعيني ذكريات من قلبي حبيتها بضمير.. أجمل سنين أنا عيشتها كانت هنا كل اللي ناقص في المكان إنتي وأنا وتفاصيل كتير مش ممكن أحسها من غيرك.. معقول أكون موحشتكيش !!؟ من يوم بعادنا مش بعيش رغم الفُراق مفارقتنيش بعدك خالص واقفه الحياه من بعد حضنك حضني مات.. وكلامي يشبه للسكات فاضلي منك ذكريات.. ذكريات.. آه واللي فاضلي مني آه بيلف صوتك في المكان.. لسه صورنا على الرفوف وكلام كتبته من زمان.. وضحكتك بين الحروف.

تم نسخ الرابط