رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

شريف منير معتذرًا للصحفية صاحبة واقعة العزا :"أنا أسف...ابويا علمني اني لما اغلط اعتذر".

شريف منير
شريف منير
نتيجة الثانوية العامة 2024

فاجأ الفنان شريف منير متابعينه وأصدقائه، بمقطع فيديو يعتذر فيه عن ماحدث منه مع صحفية أثناء تواجده في عزاء والدة الفنانة دينا الشربيني.


ظهر الفنان شريف منير في مقطع فيديو قصير له على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفديوهات الشهير «إنستجرام»، وقد تحدث عن تصرفه المسيء ضد صحفية شابة، وتحدث شريف قائلاً: « امبارح كنت في العزا بتاع والدة الفنانة دينا الشربيني، و أنا ماشي نحيه عربيتي، قولت كلمة للشباب الصحفيين، فا فجأتني الصحفية بسؤال، فا انا لما اتفجأت قولتها "هشششش"، بعد كدا اتلبخت وقولت ألم الموضوع، فا قولتلها انتي فاكرة نفسك صحفية ولا ايه».


و أكمل:" فا لقيت نفسي بغلط أكتر، فا انا مضايق اوي من اللي حصل ، وانا فعلا استاهل كل الكومنتات الوحشة دي او الصح اوي علشان انا اللي غلطان ، فا نا بعتذر للكل الناس و بعتذر للصحافة و للجمهور كله، انا كنت قليل الذق و لازم كنت اعتذر علشان ابويا علمني اني لما اغلط اعتذر".
أخر اعمال شريف منير.


ويذكر أن أخر عمل قد ظهر فيه الفنان شريف منير كان فيلم" 13 يوم"، الذي تم عرضه 2023، الفيلم من بطولة أحمد داوود، دينا الشربيني، أروي جودة، نسرين أمين، نهال عنبر، نهى عابدين و محمود عبد المغني، والعمل من تأليف وإخراج وائل عبد لله.

تم نسخ الرابط