رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

باسم سمرة يحسم الجدل: مفيش جزء تاني من سفاح الجيزة |خاص

الفنان باسم سمرة
الفنان باسم سمرة

كشف الفنان باسم سمرة حقيقة وجود جزء ثاني من مسلسل سفاح الجيزة، وحقيقة تغيير آخر حلقتين من الجزء الأول الذي أدى بطولته الفنان أحمد فهمي، وعرض مؤخرًا عبر منصة شاهد الإلكترونية.

مسلسل سفاح الجيزة

وقال باسم سمرة خلال لقائه مع موقع «بصراحة»: معرفش حاجه بخصوص الأزمة اللي حصلت وتدخل هادي الباجوري في الحلقة الأخيرة واللي قبلها، واللي أعرفه مفيش جزء تاني أنا مضيت بس جزء أول.

وعن تكريمه من أكاديمية الفنون قال باسم سمرة: سعيد جدا بتكريمي من معهد الفنون المسرحية وفي أكاديمية الفنون، مهرجان المسرح العربي ده جميل جدا وشوفت عرض أكتر من رائع وسعيد إن أنا شوفت أسرة مسلسل منعطف خطر النهارده، وبقول للمثلين الشباب اللي أبدعوا النهارده على خشبة المسرح أنتوا كنتوا رائعين جدا وعملتوا عرض رائع انتوا نجوم بكرا.

وأختتم سمرة قائلًا: بعمل فيلم الأستاذ مع أستاذ شريف عرفة والفنان محمد إمام الفترة اللي جاية وانتظروا عمل رائع جدا في الفترة اللي جاية.

جديرًا بالذكر شارك في مسلسل سفاح الجيزة العديد من نجوم الفن أبرزهم: أحمد فهمي، باسم سمرة، ركين سعد، ميمي جمال، حنان يوسف، صلاح عبدالله، تأليف انجي أبوالسعود وعماد مطر، وإخراج هادي الباجوري، ومن تأليف محمد صلاح العزب وغيرهم .

تم نسخ الرابط