رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

جيهان قمري عن مشاهدها الجريء بفيلم عمارة يعقوبيان: بوسة عادل امام كانت نقلة كبيرة في مشواري الفني

جيهان قمري
جيهان قمري

تحدثت الفنانة جيهان قمري عن مشهدها مع عادل إمام في فيلم عمارة يعقوبيان، مشيراً أن كنت متوترة جدًا وهو قالي إنه أستأذن مرآته.

وقالت جيهان قمري خلال استضافتها مع الإعلامية راغدة شلهوب: أنا كنت متوترة جدُا لأن واقفة قدام الزعيم، وهو جه علشان يهديني فقالي أنا أقطعك بوس وأنا أستأذنت مراتي، لتسالة راغدة وانت أستاذنت مين لترد: أنا مكنش عندي حد أستأذنه.

وأضافت جيهان: عادل إمام بيهزر وبيخرجنا من الجو التوتر اللي بنعيشه، بس أول ما يوقل STOP يلا نشتغل يعني شغل، لما عادل امام باسني كانت نقلة كبيرة في مشواري الفني، وفي ناس بتقولي أنت عملتي الدور قدامه أزاي، وانا كنت بقول معرفش.

وتابعت قمري عن أزمة مشاهدها الجريئة: كانت بتعملي نوع من الغيرة في علاقاتي، بس أنا مكنتش بعمل حاجة أوفر، وكمان في حاجات بعملها بتكون طبيعية، دي طبيعة فيا لأن دلوعة زيادة.

جيهان قمري تهنئ الزعيم بعيد ميلاده

هنأت الفنانة جيهان قمريالزعيم عادل إمام بمناسبة عيد ميلاده الـ83، مشيرة إلى أن كواليس العمل معه السابقة لا يمكن أن تُنسى، بسبب تميزها وتركها علامة مؤثرة.

وقالت جيهان قمري في رسالة خاصة للزعيم عبر موقع “بصراحة”: بتمنى ليه الصحة وربنا يقومه لينا بألف سلامة من أي تعب، زعيم قلوبنا وحياتنا وموجود دايمًا بيسعدنا في جميع أعماله.

وأضافت: كل المواقف بيني وبينه في الكواليس لا يمكن تتنسي في أي حركة أو تصرف، لأنه دايمًا بيحب يجمع الناس حواليه بحب فظيع، وكان أي موقف بيكون علامة في وسطينا، وكل أيام الشغل معاه كانت مميزة بالنسبة ليا عمرها ما تتنسي.

تم نسخ الرابط