رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

والد زوجة حسن شاكوش : حق بنات مصر كلها لازم يرجع.. والمحامي بتاعي هيقدم بلاغ في مباحث الانترنت

حسن شاكوش وزوجته
حسن شاكوش وزوجته

قال طارق السيد والد ريم زوجة الفنان حسن شاكوش، أن رسائل التهديد مازالت مستمرة من زوج نجلته وشقيقه، مشيرًا إلى أنه لن يترك حقه نهائيًا.

وقال طارق السيد في تصريح خاص لـ”بصراحة”: أخوه كرر اللي عمله تاني وبعتلي تهديد، والمحامي دلوقتي في مباحث الانترنت بيعمل بلاغ رسمي سب وقذف لكل سيدات مصر وبلاغ رسمي بتهديد مباشر ليا ولبنتي.

وأضاف: أنا معنديش شك أن القانون ياخد مجراه، جالي كلام من جوز بنتي بيأكد أنهم فوق القانون أنا معنديش شك ومتأكد أن القانون هو اللي هياخدلي حقي أنا مواطن مصري.

وواصل: حق بنات مصر كلها لازم يرجع ده قال أنه عاشر بنات مصر كلهم، أنا مش ندمان على الجوازه دي أنا الحمد لله الجوازه دي كانت رسمي وربنا كرمني بعمره فيها، وكانت تجربة والحمدلله وعدت على خير.

زوجة حسن شاكوش

تلقى اللواء محمد الشرقاوى، مدير الإدارة العامة للمباحث، إخطارا من العقيد عمرو حجازى، مفتش المباحث، يفيد فيه بحضور ريم صادق -28 سنة - ربة منزل ومقيمة داخل كمبوند شهير، إلى القسم لتضررها من زوجها حسن منصور وشهرته «حسن شاكوش» لقيامه بطردها من منزل الزوجية منذ أيام والاستيلاء على المنقولات الزوجية وشبكتها وإيصال أمانة لصالحها بديل مؤخر الصداق.

وقالت إن الخلاف منذ فترة وعللت تأخيرها في تحرير محضر أملا في الصلح بينهما، إلا أنه قام بإرسال رسالة لها برغبته في إنهاء العلاقة الزوجية، فقامت على الفور بتحرير محضر له اليوم وطلبت إثبات الحالة.

تحرر محضر بالواقعة وتولت النيابة التحقيق.

تم نسخ الرابط