رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

 مش هسيب حقي.. زوج علا غانم فى تصريحات خاصة لموقع بصراحة: طول عمري بحبها بس ما تصدقوهاش.. واتفاجئت من شهر بصور وفيديوهات مخلة لها مع مخرج شهير

زوج علا غانم
زوج علا غانم

علق رجل الأعمال عبد العزيز حسن، على الأزمة التي نشبت بينه وبين زوجته الفنانة علا غانم، مؤكدًا أنه سافر لإمريكا من أجل العمل وتوفير مطالبتها هي وبناتها وتوفير حياة كريمة لها.

زوج علا غانم

وأضاف في بث مباشر لموقع بصراحة الإخباري : «طول عمري بحب علا من يوم ما شُفتها واشتغلت كتير علشان أوصلها للهي فيه وعمري ما أخدت منها جنيه دي ممثلة وبتكذب ما تصدقوهاش علشان أنا مش هسيبها وهجيب حقي منها، وخاصة بعد ما اتفاجئت من شهر بصور وفيديوهات مخلة لها مع مخرج شهير”.

بعتت لي ستات

واستكمل زوج علا غانم حديثه بأنه زوجته أرسلة له مجموعة من النساء تعدوا عليه في الطريق وقاموا بتهديده وترويعه من أجل تركها والإبتعاد عنها وهذه ليست المرة الأولى.

تصريحات زوج علا غانم

وواصل زوج علا غانم : جيت من اسكندرية وكنت جاي افتح باب البيت، لقيت شاب أسمر ووشه مقطع بيفتح الباب معرفوش أول مره اشوفه، جاي يقولي أنت مين وعايز أي، قولتله البيت ده بيتي.

حدفت الزجاجه في وشي

وأضاف: لقيت علا طالعة من ورا كده وفي إيديها زجاجه وقالتله امسكوه وطلعوه بره بيتي، وراحت حدفت الزجاجه في وشي، والولد الاسمر الضخم ده مسكني وحدفني على الباب، ووالدتها جت وجابت حديدة وضربتني على دراعي وحصلي جرح قطعي.

تم نسخ الرابط