رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

ألفت عمر عن مسلسل " السر ": مش عارفة ليه منزلش لحد دلوقتي.. وشخصيتي في مختلفة | خاص

ألفت عمر
ألفت عمر

كشفت الفنانة ألفت عمر عن سبب تأجيل مسلسل " السر " بطولة الفنان حسني فهمي ووفاء عامر.

وقالت ألفت عمر خلال حوارها مع موقع " بصراحة ": احنا انتهينا من تصوير المسلسل بس مش عارفين ليه منزلش، هو مسلسل السر فضل سر زي ما هو".

وأوضحت ألفت تفاصيل المسلسل: العمل بيتكلم عن كل واحد لديه سر بيخبيه، وانا دوري في المسلسل طالعة بدور بنت من عائلة لدى مركز عالي في المجتمع، وانا أكبر أخواتها، بس مش عاقلة زي الطبيعي إن الكبير بيقون هو الهادي.

وأضافت الفنانة ألفت عمر: وانا دخلت في الحياة الزوجية، بس السر اللي انا بخبيه إن بخون زوجي، ودي اول مره أعمل حاجة مختلفة جدًا عليا".

ألفت عمر تدافع عن منى زكي

كشفت الفنانة ألفت عمر عن رايها في رواد السوشيال ميديا بعد هاجمت الفنانة منى زكي بعد طرح البوستر الدعائي للمسلسل " تحت الوصاية ".

وقالت ألفت عمر لموقع " بصراحة ": " أنا برد على الناس اللي بتاهجمني مش بحب أسكت، وبعدها بعملهم بلوك كمان، لان ليه بتهاجم من غير ما نشوف العمل".

وأضافت ألفت خلال حوارها: " أكيد منى زكي مش عايزة تطلع شكلها وحش، الناس كلها عايزة تكون شكلها حلو، لما تطلع بالشكل ده يبقي أكيد الدور عايز كدة".

وتابعت الفنانة ألفت عمر: " بدل ما نهاجم صورة بس، نشوف المسلسل الاول، وبعدها نحكم عليه، مش نهاجم بمجرد أصل حواجبها مش حلوة ده مش منطقي".

تم نسخ الرابط