رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

الناس بتجري ورا الكلام الأصفر.. حقيقة هجوم أحمد آدم على تامر حسني

أحمد آدم وتامر حسني
أحمد آدم وتامر حسني

نشرت العديد من الصحف هجوم الفنان أحمد آدم على المطرب تامر حسني، وذلك خلال حلقة خاصة من برنامجه " آدم شو"، والتي كانت مخصصة في التكلم عن الترند، والشباب الذي يسعون خلفه.

القصة الكاملة حول تصريحات أحمد آدهم عن تامر حسني

بدأ الفنان أحمد آدم حلقته وهو يتكلم عن الترند والأشخاص الذين يعملوا أي شيء بمقابل تصدر الترند ويعلم إنه ده غلط بس عايز الناس تتكلم عليه.

وقدم أحمد آدم خلال برنامجه " آدم شو" مثال خلال حلقته على الفنان تامر حسني بالرغم من نجاح الذي يقدمه، قال آدم : " أنا اقدم فقرتين واحدة بمدح فيها تامر حين والثانية انتقده فيها ونشوف أنهي أتطلع ترند".

وبدأ أحمد آدم حديثه: الفنان تامر حسني أنا بحبه على مستوى الشخصي والمهني، بالرغم أنه في بدايته قالوا انه فترة ومش ايكمل بس هو كمل ونجح وبقي يكتب أفلام ويخرجها وبتنجح ولسة زي ما هو ناجح”.

أحمد آدم يبدأ في فقرة الانتقادات لتامر حسني

وبدأ آدم في تقديم فقرة الانتقادات ضد تامر حسني، قائلا: "ده الفيديو الأول نبدا في الثاني اللي هيتنشر، أية رايك في تامر حسني، مين تامر حسني ده مش كفاية عليه، هو مطلع طلع فتح القميص وشوية الشعر بتوعه، وقاعد يمصمص في شفايفه ويسبل في عنيه، ويارت على حاجة، دول شوية أغاني تعبانة".

وتابع أحمد: " وكمان داخل في موضوع تأني في السينما، وأفلامه كلها وحشة جدًا وهو اللي بيألف ويخرج وينتج ويقطع التذاكر، أنت مغني ولا كوميديان، كفاية عليك كدة يا تامر كفاية".

واختتم أحمد آدم حديثه بعد إنتهاء الفرقتين والتي شرح فيهم سبب الترند: "أرهان أن الكلام اللي هيتنشر إن شتمت في، لان إحنا بقينا نحب الكلام الأصفر ده".

تم نسخ الرابط