رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

وفاء سالم لـ«بصراحة» بعد عملية التجميل: بشكر التريند اللي خلى صحابي يسألوا عليا أنا كنت منسية

وفاء سالم
وفاء سالم

تصدرت الفنانة وفاء سالم مؤشرات البحث جوجل في الساعات الأخيرة بعد إجرائها عملية تجميل وتغير ملامحها، وتوجيه البعض العديد من الانتقادات لها، ظنًا منهم أنها شوهت وجهها.

وتواصل موقع “بصراحة”، مع وفاء سالم لكشف تفاصيل تغيير ملامحها، وقالت: ميرسي للتريند اللي خلى أصحابي وأحبابي يتواصلوا معايا وجمهوري العزيز يطمن عليا، أنا فعلًا والله دي الحاجة الوحيدة اللي فرحتني أنا عمري ما كنت قاصده أعمل تريند الحقيقة اللي حصل ده غصب عني.

وتابعت: اللي حصلي كان في مشاكل قبل كده من دكاترة تجميل عبثوا في وجهي، اللي الناس بتحبه وحطولي فيه حاجات زي الفيلر الدائم، زي الدهون وحورات كتير بتبوظ الشكل، بعد كده بقت عندي مخاوف مرضية إني أروح لدكتور تجميل، وربنا بيحبني إن الدكتور انقذ الحكاية.

سر تغير ملامح وفاء سالم

وأضافت: وبالنسبة لصوري اللي متصدرة التريند من امبارح بتؤكد إنه عمل عملية كويسة وأنقذ حياتي، وملامحي اللي الجمهور بيحبها.

وأختتمت وفاء سالم قائلة: أما بالنسبة للي بيقول إن ده فوتشوب، ده يقدر يتفرج على المداخلة مع عمرو أديب، كنت بدون ميكب وفلتر، نفس الحكاية عملت لايف على صفحتي وكان بدون ميكب وفيلر، وأكيد الناس هتاخد بالها إن ده طبيعي جدًا جدًا، أرجوكم على قد ما أنا بحبكم تصدقوني وتشوفوا الأمور على طبيعتها.

316161355_10161695222619316_326172304269080958_n

وفاء سالم تعلن خضوعها لعملية جراحية

في وقت سابق خضعت الفنانة وفاء سالملعملية تجميل لشد الوجه مع أحد أطباء التجميل في القاهرة، وذلك من أجل علاج تشوهات فى الوجه بعد حقن مواد دائمة فى الوجه وعمل خيوط وإجراء جراحة سابقة.

وكانت وفاء سالم خضعت لعملية سابقة تم فيها حقن وجهها بمواد دائمة فى الوجه أثرت على وجهها مما جعلها تضطر لعملية عملية أخرى لتصحيح ما تم تشويه فى العملية السابقة.

أخر أعمال وفاء سالم

وشاركتوفاء سالممؤخرا في مسلسل القاتل الذي أحبنى بطولة هاني رمزي وسهير رمزي وأحمد فؤاد سليم ومحمد جمعة وياسر فرج ورانيا منصور وشريف باهر ومن تأليف صلاح عربي وإخراج عمرو عابدين.

تم نسخ الرابط