الأربعاء 28 سبتمبر 2022
حالا
رئيس التحرير
محمود سعد الدين

ميار الببلاوي توجه رسالة للفتيات: أي واحدة خايفة تطلق هتطلق أنا أكتر واحدة مجربة وموجوعة |خاص

ميار الببلاوي  موقع بصراحة الإخباري
ميار الببلاوي

وجهت الفنانة ميار الببلاوي رسالة للفتيات، وذلك بعد أزمة شيرين عبد الوهاب الأخيرة وطلاقها من الفنان حسام حبيب، مشيرة إلى أن كل من خافت الطلاق ستُطلق.

وقالت ميار الببلاوي في تصريح خاص لـ”بصراحة”: بوجه رسالة لكل اللي البنات مش حد معين “أي بنت خايفه تطلق هتطلقي” عيشي بسلاسة وتوكلي على الله أنا بقول كده عن تجربة، أنا اتعذبت أوي وقلبي وجعني أوي،ومجربة.

وعن عودة شيرين عبد الوهاب لحياتها الفنية والتعليمية قالت: شيرين بعودتها للساحة واستكمال تعليمها عملت الصح، برافوا عليكي، وكله كان زعلان عشان حياتها.

وأضافت: أنتي عملتي اللي عليكي، وبنتي قدام الشعب المصري كله، انك زوجة محبه، مش فنانة كل يوم تتجوز وتطلق بدماغها، وهي كانت من ولاد البلد الجدعين، اللي قدرت تحافظ على بيتها، وعلى جوزها مش تتجوز مرة واتنين لان دي كارثة كبيرة جدا.

ميار الببلاوي تنهار من البكاء

من جانبه كانت قد انهارت الفنانة ميار الببلاوي على الهواء، وذلك بعد تصريحاتها الأخيرة عن شيرين عبد الوهاب، والذي فسرها العديد أنها تتنمر عليها.

وقالت ميار الببلاوي خلال لقائها ببرنامج “خط أحمر”: والله لا كنت عايزة أتصدر تريند ولا حاجة أنا زعلانة عليها، لكن خاني التعبير وانهارت على الهواء أثناء تقديم برنامجي بعدما أخبرني أحد الشيوخ أن ما قالته عن شيرين عبدالوهاب نوع من النميمة والغيبة.

وواصلت: آسفة وحقك عليا لو زعلتي، انهارت لما عرفت واحتمال أطلع عمرة عشان استغفر عن اللي قولته ومكنتش أقصد أتنمر عليها، وربنا أعلم إن كنت برد دين وعايزها ترجع تقف على رجليها (ما تفعله شيرين في نفسها كتير)، هو عايش حياته، وهي منهارة ومدمرة وبتاخد أدوية اكتئاب، ووزنها زاد.

Go to top of page