رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

عمرها ما سألت عليه.. سعد الصغير يفتح النار على بوسي بسبب إهمال والدها |خاص

سعد الصغير وبوسي
سعد الصغير وبوسي

أعرب الفنان سعد الصغير عن استيائه الشديد، من إهمال الفنانة بوسي لوالدها قبل وفاته، مشيرًا إلى أنها كانت لا تسأل عليه ولا تراعيه.

وقال سعد الصغير في تصريح خاص لـ”بصراحة”: بوسي لا عمرها راعت والدها وتعب لما هو عزمته في الفرح، حس إن هو قليل، وناس كتير هي معزمتهمش في الفرح كان سبب في بدايتها زي أحمد السبكي، والليثي، معزمتش حد، اللي هي خلاص بقت نجمة 5 ستار.

صور.. مفاجأة.. خطوبة سعد الصغير وبوسى - سما الإخبارية

سعد الصغير يهاجم بوسي

وواصل: بس أنا عايز اقولها إن مهما كان ده أبوكي، وبعدين الشقة اللي هو سابها دي هتورثها، وعازي اقول ابوك ابوك مهما كان، في الاخر ربنا كريم، الراجل ده كان غلبان، يعني أنت ممكن تاكل سمك ولحمة الراجل ده مش بيلاقي، غير لما حد يعطف عليه، يعني الجنمبري ده مكنش بيشوفه.

وأختتم سعد الصغير قائلًا: الحنية مش بتتشحت، وهيقعدلها، وهو قبل ما يموت قالها حسبي الله ونعم الوكيل فيكي.

وفاة والد بوسي

من جانبه كان قد توفى أمس، والد الفنانةبوسي، محمد شعبان وذلك بعد معاناة كبيرة مع المرض، وبعد صراع مع أمراض الشيخوخة، وبعد نجلته عنه.

وكان قد قال والدبوسيفي تصريحات تلفزيوينة:بوسي أنا مربتهاش، أنا مطلق أمها من وهي صغيرة،أنا زعلان منها عشان مش بتسأل عليا.

وواصل:كلمتها مرة من رقم بنت أختها ولما سمعت صوتي قالتلي أنت عايز مني ايه، وطلبت منها أعمل عملية في عنيا وأرجع عداد الميه ومسألتش فيا، فلجأت للصحافة، وقالتلي قبل كدا لما اشتكيت منها لهاني شاكر يا محمد يا شعبان أنسى أن ليك بنت اسمها بوسي.

تم نسخ الرابط