رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

«مش ناوية تجيبها لبر».. شيرين عبد الوهاب تطرح أغنى ألبومها الجديد عبر تطبيق «تليجرام»

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

طرحت الفنانة شيرين عبد الوهاب، أغاني ألبومها الجديد عبر قناتها على موقع تليجرام، ذلك بعدما حذفت شركة روتانا الأغاني من جميع المنصات الالكترونية والمواقع الاجتماعية.

والتطبيق يشمل 5 أغاني لـ شيرين وهي “اللي يقابل حبيبي، هنحتفل، بتمني أنساك، على البال، عسل حياتي”.

كانت شيرين عبد الوهاب، قد أعلنت عن تصالحها مع محاميها المستشار ياسر قنطوش، وذلك بعد تنحيه عن قضاياها بسبب تصريحاتها عنه في برنامج "الحكاية".


 

نشرت عبد الوهاب عبر حسابها الشخصي على منصة إكس، صورتها معه، وكتبت: «أبويا وصديقي المستشار ياسر قنطوش».

ورد عليها قنطوش:«كل التقدير والاحترام للفنانة شيرين عبد الوهاب سأظل دائما مستشارها القانوني وسندا لها».

كان المستشار ياسر قنطوش، قد كشف سبب تنحيه عن قضايا الفنانة شيرين عبد الوهاب بعد تصريحاتها الأخيرة مع الإعلامي عمرو أديب.

قال قنطوش خلال مؤتمر صحفي: «متواصلتش مع شيرين بعد مداخلتها مع عمرو أديب لأن الكلام ضايقني ومكنتش عايز أتكلم معاها وأنا منفعل».

أضاف: «بعد الكلام اللي قالته صعب إني أكمل بعد الكلام اللي اتقال على الهوا، دي سمعة مكتب وكيان كبير بقاله 30 سنة، وده بيحتم عليا أوضح مين بيتكلم غلط ومين اللي مش فاهم شغله، هي مكنش قصدها عليا».

أشار:«علاقتي بشيرين كلها احترام، اللي بيني وبينها كبير، مشوفتش منها غير كل خير وهي مشافتش مني غير كل خير، وعمري ما تخليت عنها تطلبني الساعة 4 الفجر كنت بكون قدامها، وأنا النهاردة مش بتخلى عنها أنا بحافظ على اسمي مش أكتر، وأنا مكمل في القضايا لحد ما تشوف محامي تاني».

تم نسخ الرابط